sidder I klar og venter på tvillingerne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Sidder i klar ved skærmen.. ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.286 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Pia.

så er det snart at de små pus skal vises frem til verden...

Sidder I klar Ja eller nej...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Loa

Jeg håber jeg er hjemme 15.30, vil da super gerne se dem..... Er da total spændt på at se dem...... Iiih glæder mig allerede til deres barnedåb

Anmeld

14. januar 2011

Den lykkelige

Jeg sidder klar..  Jeg havde hørt et sted fra at det allerede var kl 14.. så jeg styrtede i netto og handlede, i bad, gjorde rent og lavede lidt sent frokost jeg kunne spise samtidig med flimmer kassen.. MEN så siger de det først er kl 15.30.. Hi hi.. S¨å fik jeg lige stresset rundt for ingen ting

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

Pia. skriver:

så er det snart at de små pus skal vises frem til verden...

Sidder I klar Ja eller nej...?

JA!!!!

Anmeld

14. januar 2011

Fru Nielsen

Selvfølgelig.... Skal da se om de er så grimme som farfaren siger

Nej, jeg sidder helt sikkert klar. Det vil jeg ikke gå glip af.... Nicklas er syg, og ligger med 41 i feber og var ellers meget opsat på han skulle se babyer i fjernsynet, men han er faldet i søvn, såå er ikke sikker på han når og se meget baby....

Kram

Anmeld

14. januar 2011

TbCp

Nej jeg sidder ikke klar.... regner med at de bliver vist konstant i tv de næste dage så jeg når nok at se dem

Anmeld

14. januar 2011

Kløver

Jeg vil gerne se de små nye tvillinger, men må indrømme at jeg ikke er sikker på om jeg lige sidder klar til det, skal snart op og handle, og hvis det falder sammen med, at jeg ikke lige er hjemme, så er det sådan det er, maden på bordet er vigtigere.

men glæder mig da til at se de 2 små

Anmeld

14. januar 2011

morethanperfect

JAAA

Anmeld

14. januar 2011

Mi

Jeg har lige tændt tv'et. MEN hvor er det da træls at høre på, når journalisterne begynder at interviewe hinanden. Tror jeg slukker igen og tænder igen om en halv time, hvis det altså er sikkert at de først kommer kl 15,30

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

14. januar 2011

Mira0911

JAAA.... Men behøver de snakke så meget? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.