Har brug for råd omkring min bonus søn på 13 år....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Han har siden jeg den 26/7-2007 fat sammen med sin far ja og nok også før det hva jeg har hørt ville bo hos sin far/os..

Nu den 24 /12 kl 12 fik vi ham så hjem til den 27/12 men hold da op en kamp den 27/12 ville han ikke hjem og steen snakke med hans mor osv.Hun sagde han skulle og steen måtte bare tag fat i ham og smide ham i bilen det ville steen ikke dagen gik og om aften ringede steen tlf han nået ikke af tag den med et hemmeligt nummer så ringede min lige efter og det var en politimand han fik så steen det var omkring alexander ikek ville hjem og hans mor have ringede til politi hmmm hun have sagt altmuligt om af hun var bange for det var steen der ikek ville send ham hjem og af hun var bange for alexander nu sås med sin fætter vilke han ikke gør da vi jo har fået afvide han ikke må af amt(pt) vilke også er langt ud og ikke steens skyld men hende hun lod dem bade sammen en dag hjemme hos hende igang for 4 år siden også hygge de lidt prøve ting af...Men den bleve den gang kørt ovetil det er sket hos hans far og ikke hos hende politi på sag osv. Da viu den 16 maj 2010 så holde barndåb måtte han så pyha godt komme med..Jeg forstå dog ikke de ikke må ses til fødselsdag,jul,nytår osv..de var jo ikke anden Alexander var 8-9 år og fætteren 13-14 år på det tidspunkt.

Nåå men de har så ikke  set hianden anden der 16 maj sidste år på de her par år her..

Men hva gør vi nu han vil bo her og holder fast i det og vil slet ikke snakke og se sin mor...Vi har talt med ham om af snakke med hende vilke han så har gjort 2 gang siden 24 dec..Vi har også sagt han godt må komme på weekend og ferie hos hende men han vil ikke..steen er til møde med hans eks og en mand omkring alexander lige nu.. Steen har skrev til amt om adresseændringen.Tro endelig det er gået op for steen af kæmpe nu for alexander trude med af stikke af osv hvis han kørte hanm hjem til sin mor og sagde alt mulig...

Han taler meget grimt om sin mor og fortalt ting hun har gjort mod ham i af tag fat og slæbe ham ind på værelse tag hans tlf osv lad som om det var steen der ikke ville have ham på weekend og ferie i en tid også..læser hans sms osv...

dreng er 13 år så han har vel en del af sige når de nu her en dag skal i amte/statsforvaltingen som det også hedder...

Håber nogle skriver tilbage jeg elsker den dreng vildt meget og sgu også bange for steen og alexander ikke vider den sag her i han kommer helt hjem til os og bo med adressen osv...

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

SussieThyssen

Det er jo en meget svær situation, men jeg vil da tro, at når drengen er 13 år, så er det stadig retsgyldigt, at han skal høres i sagen.
Så I må vel tage den derfra.
Det bedste er jo, hvis tingene kan klares uden alt for store problemer.
Jeg kan ikke sige så meget andet, end at jeg håber det æøser sig for ham og jer hen ad vejen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. januar 2011

H+S Skjolgborg.

SussieThyssen skriver:

Det er jo en meget svær situation, men jeg vil da tro, at når drengen er 13 år, så er det stadig retsgyldigt, at han skal høres i sagen.
Så I må vel tage den derfra.
Det bedste er jo, hvis tingene kan klares uden alt for store problemer.
Jeg kan ikke sige så meget andet, end at jeg håber det æøser sig for ham og jer hen ad vejen.

Kærligst
Sussie

Jamen moren ville ikke opgive ham til sin far...Ja de skal så i rette når de blever indkaldt og Alexander skal afhøres osv....

Sådan er det jo bare så...

Håber de vinder så hvis det er det Alexander vil bo her så syntes jeg da han skal have lov til det..

tak for svaret..

Knusssss god weekend..

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

Drengen vil blive hørt og mener at han selv må bestemme hvor han vil bo når han er over 12 år..men det lyder ikke som om det er på så sundt et grundlag han vil flytte. Er det fordi han ikke vil sin mor eller fordi han vil sin far?

Anmeld

14. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Eva. skriver:

Drengen vil blive hørt og mener at han selv må bestemme hvor han vil bo når han er over 12 år..men det lyder ikke som om det er på så sundt et grundlag han vil flytte. Er det fordi han ikke vil sin mor eller fordi han vil sin far?

OK.. Viste godt med med de var 12...Han ville ikke sin mor hun laver mærke osv på ham er meget ond siger han også...

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

Henriettemortil4 skriver:

OK.. Viste godt med med de var 12...Han ville ikke sin mor hun laver mærke osv på ham er meget ond siger han også...

Ok, hvis det er så synes jeg måske hans far og mor skulle få noget hjælp til at finde ud af hvad der sker og drengen det samme, for det lyder ikke så heldigt, det der...altså at det er med alle mulige anklager og dårlig stemning. Det er da synd for drengen..

Held og lykke..

Anmeld

15. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Eva. skriver:

Ok, hvis det er så synes jeg måske hans far og mor skulle få noget hjælp til at finde ud af hvad der sker og drengen det samme, for det lyder ikke så heldigt, det der...altså at det er med alle mulige anklager og dårlig stemning. Det er da synd for drengen..

Held og lykke..

Vil hun ikke hun vil bare i retten de prøve i fredags/i går hos en mand på en skole udenheld...

Anmeld

15. januar 2011

Aves.

Henriettemortil4 skriver:

Vil hun ikke hun vil bare i retten de prøve i fredags/i går hos en mand på en skole udenheld...

Men hvis I kontakter sf så skal hun, det kan hun ikke bare nægte hvis han vil bo ved jer..

Anmeld

15. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Eva. skriver:

Men hvis I kontakter sf så skal hun, det kan hun ikke bare nægte hvis han vil bo ved jer..

De skal i rette sf går ikke mere bare sådan ikke når de ikke kan finde frem til hvor han skal bo så er det rettens vej desværre min mand har snakke med sf

sådan er det bare øvøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.