hjemmebagte lyse og mørke bunde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

signe.

Ved godt der sikkert er opskrifter herinde, men vil en eller anden ikke være sød at skærer det ud i pap? både en opskrift på lyse bunde og en chokoladebund? for er det bare en chokolade kage man deler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Manakauapo

Altså jeg bruger normalt sukkerbrødsbunde til bundene. Opskriften finder du her.

Ellers er denne bund også rigtig god. Den er sød, men ikke for sød. Og så er den lidt "hård" i det, så den kan skæres ud i gode tynde bunde.

Hvis du søger en specifik chokoladekage kan jeg klart anbefale dig "Karinas den lette". Den smager rigtig godt af chokolade. Opskriften finder du her.

Håber du finder noget, du kan bruge

Anmeld

14. januar 2011

signe.

Kageteenageren skriver:

Altså jeg bruger normalt sukkerbrødsbunde til bundene. Opskriften finder du her.

Ellers er denne bund også rigtig god. Den er sød, men ikke for sød. Og så er den lidt "hård" i det, så den kan skæres ud i gode tynde bunde.

Hvis du søger en specifik chokoladekage kan jeg klart anbefale dig "Karinas den lette". Den smager rigtig godt af chokolade. Opskriften finder du her.

Håber du finder noget, du kan bruge

tusind tusind tak og mange tak også for at du linker så jeg nemt kan finde dem

Anmeld

14. januar 2011

Manakauapo

Mor-til-Hasse skriver:

tusind tusind tak og mange tak også for at du linker så jeg nemt kan finde dem

Så lidt da..

Ved godt selv, hvor forvirrende det kan være, når folk anbefaler noget uden link til opskriften.

Og ellers har jeg lagt en masse andre opskrifter ind på SCD, som du sikkert kan se. Der er også rigtig mange gode imellem

Anmeld

14. januar 2011

signe.

Kageteenageren skriver:

Så lidt da..

Ved godt selv, hvor forvirrende det kan være, når folk anbefaler noget uden link til opskriften.

Og ellers har jeg lagt en masse andre opskrifter ind på SCD, som du sikkert kan se. Der er også rigtig mange gode imellem

`SCD?

Anmeld

14. januar 2011

Manakauapo

Mor-til-Hasse skriver:

`SCD?

Scandinavian Cake Decorators.. Den side, som jeg har linket til under de to sidste opskrifter

Undskyld, det var vist lige kagenørdens hjerne, der slog fra der   hehe

Anmeld

14. januar 2011

signe.

Kageteenageren skriver:

Scandinavian Cake Decorators.. Den side, som jeg har linket til under de to sidste opskrifter

Undskyld, det var vist lige kagenørdens hjerne, der slog fra der   hehe

arhh godt så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.