Sygdom & hormoner = Helvede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Tinehh

Heej alle de kære piger ..

- Hmm.. Gud, hvor har jeg bare brug for at lufte lidt ud..  Det er virkelig bare en af de der dage..

Ligger syg på 14. dag (Først bare forkølelse lignende tilstand med tør hoste, som så udviklede sig efter den første uge til nu at være en slem lungebetændelse) Er på penicillin, meeen føj for den lede hvor er jeg dybt dybt træt og frustreret over at hoste HELE TIDEN!

Samtidig med det, så er det bare en af de der dage, hvor jeg har lyst til at tude hele tiden..  Det hele er bare træls..

- 1. kom ikke afsted til fødselsforberedelse i dag

- 2. DUMME LUNGEBÆNDELSE!

- 3. Har så ondt i min mave pga. den skide hoste og selvom jeg godt ved at lillemanden ligger godt beskyttet derinde.. Kan jeg bare slet slet slet ikke lide det

- 4. Kæresten er kun lige taget på arbejde for halvanden time siden, men jeg savner ham noget så forfærdeligt nu!!  Mangler ham bare .. Har sådan brug for han er hjemme ved mig..

- 5. Min lillesøster fylder i dag 14 år og holder der holdes fødselsdag i morgen.. Jeg er så ked af at jeg bare ligger her og sikkert med garanti bliver nødt til at blive hjemme i morgen..

I må undskylde mit udbrud.. Ved godt jeg er noget så YNKELIG!

Ved bare slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.. Snøft snøft og atter TUD!

Håber virkelig I andre har en rigtig god dag, fordi ingen skal da have det så træls..

- Tine (29+2)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

SD21

Puuha, sådan nogle dage tror jeg man har engang imellem - jeg kender det ihvertfald godt, men jeg kan kun gisne om at det bliver tifoldigt når man er gravid

Op med humøret - hyg lidt om dig selv og bebs ! Spis en masse slik, tag dynen ind på sofaen og se en masse film !

Stort  herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.