Tilmeldingsliste til Trines invitation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

oo

msax skriver:

Katja (karo) og Ida

sarah isaac og jonas

Karina (måske Nikoline)

Kitty (med krølfisen )

Helene med Cassandra og Julius, måske Jacob

Camilla med Zoey

Mette med Mille og Malte (og måske Brian - tænker at Søren og ham må kunne underholde hinanden mens vi tøser vi "tøsehygger)

Katja (karo) og Ida

sarah isaac og jonas

Karina (måske Nikoline)

Kitty (med krølfisen )

Camilla med Zoey

Mette med Mille og Malte (og måske Brian - tænker at Søren og ham må kunne underholde hinanden mens vi tøser vi "tøsehygger)

Milka med bøtter

- I skal endelig tage husbonds med! det tror jeg Søren vil sætte stor pris på men I må også gerne melde præcist tilbage med de mænd der, for hvis der er 5-10 måskeere, så begynder det at blive vanskeligt at beregne kagemængden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

ooo

Tjuhl skriver:

Katja (karo) og Ida

sarah isaac og jonas

Karina (måske Nikoline)

Kitty (med krølfisen )

Camilla med Zoey

Milka med bøtter

- I skal endelig tage husbonds med! det tror jeg Søren vil sætte stor pris på men I må også gerne melde præcist tilbage med de mænd der, for hvis der er 5-10 måskeere, så begynder det at blive vanskeligt at beregne kagemængden

Mette med baby og mand.

Er simpelthen nødt til at have privatchauffør på, kan ikke selv køre og kaste op på samme tid. Håber han kan lege med de andre drenge, mens jeg snakker vigtige ting med jer.

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Jeg glæder mig til den her dag!! Virkelig meget!!

Anmeld

22. januar 2011

lion

Jacob kommer med

Anmeld

28. januar 2011

Skouboe

Tjuhl skriver:

Katja (karo) og Ida

sarah isaac og jonas

Karina (måske Nikoline)

Kitty (med krølfisen )

Camilla med Zoey

Milka med bøtter

Jeg kan ikke huske om jeg fik os meldt til i den anden tråd, men jeg er ihvertfald nødt til at melde fra. Beklager ulejligheden. Jeg håber i fåe en dejlig dag

Anmeld

10. februar 2011

grinbidderen

Jeg kommer osse da jeg er i Kbh den weekend men har ikke Valdemar med men med lille pigen i maven..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.