Den der uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

man kan ikke altid leve dit liv efter hvor job mulighederne er lige nu... det kan ændre sig...

desuden er du kanon til mennesker! og du skal nok få et job!

Det er heller ikke så meget fordi jeg selv er bange for ikke at få arbejde, det er mere nogle mennesker der skal fremhæve sådanne ting... de behøver ikke vide noget før jeg er kommet ind på uddannelsen, for så er jeg glad og så kan de sige hvad de vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Det er heller ikke så meget fordi jeg selv er bange for ikke at få arbejde, det er mere nogle mennesker der skal fremhæve sådanne ting... de behøver ikke vide noget før jeg er kommet ind på uddannelsen, for så er jeg glad og så kan de sige hvad de vil

god plan, så bliver du da ikke ked af det over det...

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

god plan, så bliver du da ikke ked af det over det...

Jeg kan bare blive så træt af at de ikke kan glæde sig på ens vegne i stedet for...

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Det lyder spændende...........................og tror nu nok, at det bli'r nemt nok med job, efter endt udd.

Knus Mette

Jeg er ikke så bange for ikke at kunne få job.... jeg er bare træt af folk der altid skal hive det negative frem og være så pessimistiske i stedet for at glæde sig sammen med mig

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

LIZO skriver:

lyder spænedene krydser finfer for at du kommer ind

Tak tak

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

Er der forøvrigt nogen af jer der ved... når de på uddannelsen tager ind efter "først til mølle"-princippet.... mon så man får svar før om man er kommet ind eller om man stadig først får svar til juni?

Anmeld

15. januar 2011

lion

Anonym skriver:

Kender i de der personer der bare altid kun ser det negative...

Hvis der sker en eller anden stor ændring i ens liv som man bare er rigtig glad for, og så fremhæver personen kun alt det negative?

Nå men det er lidt derfor at jeg ikke har ville fortælle om den uddannelse jeg har søgt ind på, fordi jeg er så bange for at folk skal sige en masse negativt om den, at jeg ikke vil finde noget arbejde bagefter osv....

Men så tænkte jeg, herinde i ns-gruppen kan jeg godt fortælle det, for sådan er i jo slet ikke!

Så her kommer det

Den uddannelse jeg gerne vil tage er til hospitalsteknisk assistent og så med specialet neurofysiologiassistent.

http://www.sde.dk/sde/site.aspx?p=758

Jeg håber virkelig meget at komme ind! Jeg synes det lyder som en utrolig spændende uddannelse og arbejdet efter lyder som om det er helt perfekt til mig.

Var ikke sikker på om jeg skulle arbejde med mennesker længere, men det er det jeg kan og som jeg er god til, så det her bliver så en ny måde at arbejde med mennesker på.

Jeg tæller bare ned til juni hvor der kommer svar om jeg er kommet ind!

Hvorfor skulle jeg sige noget negativt om at du gerne vil på en ny uddannelse, for du har jo sikker overvejet det hele, både positive og negative sider af det inden du søgte ind.

Jeg synes det er fedt du vil starte en ny uddannelse.

Jeg kender det selv med, at vil jeg noget nyt eller andet, skal andre f.eks familie nok fortælle alle de negative sider i stedet for at støtte mig

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

lion skriver:

Hvorfor skulle jeg sige noget negativt om at du gerne vil på en ny uddannelse, for du har jo sikker overvejet det hele, både positive og negative sider af det inden du søgte ind.

Jeg synes det er fedt du vil starte en ny uddannelse.

Jeg kender det selv med, at vil jeg noget nyt eller andet, skal andre f.eks familie nok fortælle alle de negative sider i stedet for at støtte mig

Ja sådan er nogle mennesker jo desværre... det må skisme være hårdt at gå og være så negative hele tiden

Anmeld

16. januar 2011

lion

Anonym skriver:

Ja sådan er nogle mennesker jo desværre... det må skisme være hårdt at gå og være så negative hele tiden

Ja ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.