frugtmos forvirring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

NoName

Hej piger og drenge

Jeg er lidt forvirret omkring noget frugtmos, og håber i kan hjælpe mig med at blive klogere.

Jeg har læst og fået fortalt at når de små blir 4 mdr må de få alle slags frugt og bær som mos self. Men på de glas der står i butikkerne er delt op i 4-6 og 8 mdr

hvorfor????

Endnu et dumt spørgsmål fra NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Nettemor

som jeg ser det er det fordi at de fra 6 og 8 mdr kan klare noget der er lidt grovere. og det der er i de glas så ikke er totalt pureret. kan det ikke være derfor tror du?

Anmeld

14. januar 2011

NoName

hmmm har været slem og købt noget til barn på 6 mdr selvom min hun var 5, og det var totalt pureret ligesom det i glassene fra 4 mdr...

Anmeld

14. januar 2011

LRJ

noname skriver:

hmmm har været slem og købt noget til barn på 6 mdr selvom min hun var 5, og det var totalt pureret ligesom det i glassene fra 4 mdr...

Det kan være fordi der er Gluten i nogle af mosene der er fra 6 mdr, Og grove korn i dem fra 8 mdr  

Anmeld

14. januar 2011

NoName

Lone H. skriver:

Det kan være fordi der er Gluten i nogle af mosene der er fra 6 mdr, Og grove korn i dem fra 8 mdr  

Der står på glassene at de er uden gluten, for det havde jeg nemlig også tænkt...

Anmeld

14. januar 2011

LRJ

noname skriver:

Der står på glassene at de er uden gluten, for det havde jeg nemlig også tænkt...

Der er Gluten i dem fra 6 mdr + har jeg lige læst på Hipp's hjemmeside da der er havre og hvedekorn i  

Anmeld

14. januar 2011

NoName

Lone H. skriver:

Der er Gluten i dem fra 6 mdr + har jeg lige læst på Hipp's hjemmeside da der er havre og hvedekorn i  

dem fra beauvais står der uden gluten på glasset...

Anmeld

14. januar 2011

LRJ

noname skriver:

dem fra beauvais står der uden gluten på glasset...

Det kan jeg godt se men der står hvertfald ikk hvad der er i for at under 6 mdr ikk må få det men Vi var altså os slemme, får julie fik de os min en månede før den alder der stod på glasene, og Yoghurt fra 5 mdr  

Anmeld

14. januar 2011

NoName

Lone H. skriver:

Det kan jeg godt se men der står hvertfald ikk hvad der er i for at under 6 mdr ikk må få det men Vi var altså os slemme, får julie fik de os min en månede før den alder der stod på glasene, og Yoghurt fra 5 mdr  

fyyyyy

mon ik de overlever de små puslinge

Anmeld

14. januar 2011

LRJ

noname skriver:

fyyyyy

mon ik de overlever de små puslinge

Jo det tror jeg da nok  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.