Sende ting hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Anonym trådstarter

Hvis i sælger noget her inde, på trendsales eller dba ja et eller andet sted. Hvor langtid går der så inde i sender den ting/tingene?

Tænker bare på feks TS kan man vælge at først sende det 4-7 dage efter. Synes det er længe at gå og vente, er det kun mig der synes det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Mira0911

På TS foregår det ikke på samme måde som herinde når det skal sendes? Altså med posten? 

Jeg sendte 2 pakker i Onsdags, og modtagerne fik dem igår... 

Det kommer vel også an på, hvad pakkerne bliver sendt som?

Anmeld

14. januar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Hvis i sælger noget her inde, på trendsales eller dba ja et eller andet sted. Hvor langtid går der så inde i sender den ting/tingene?

Tænker bare på feks TS kan man vælge at først sende det 4-7 dage efter. Synes det er længe at gå og vente, er det kun mig der synes det..

Jo det er lang tid og gå og vente .. Meen der er mange der har rigtig travlt til hverdag og ikk regner med at nå det , så er det jo meget rart at vide hvornår sælger sender det

Jeg sender personligt 1-2 dage efter

Anmeld

14. januar 2011

Mumto3

Jeg sender altid dagen efter, og hvis ikke, skriver jeg til vedkommende og meddeler hvilken dag jeg sende, og skriver igen når jeg så ahr været på posthuset. Er også selv irriteret over hvis man køber noget og folk så først skal vente på de kan se pengene gå ind på kontoen, og derefter skal vente en uges tid på at de går på posthuset og så måske ovenikøbet skal vente på at det er b-post.

Anmeld

14. januar 2011

Loa

Anonym skriver:

Syntes 4-7 dage er ALT for langt tid at vente..... Jeg bestræber mig på at sende samme dag jeg har modtaget betalingen..... Det kan dog ske at omstændigheder gør jeg først får sendt dagen efter, men så heller ikke senere end det.....

Syntes godt man kan påpege det overfor sælger hvis man først modtager det efter en uge eller mere.....

Anmeld

14. januar 2011

JulieE

Jeg sender som oftest dagen efter handlen er gennemført

Men det er jo ikke alle der kan nå forbi posthuset på en almindelig hverdag, og derfor først kan sende i weekenden. Jeg tager dte som en del af vilkårene ved at købe ting af private. Hvis det var en butik, ville jeg nok forvente det kome afsted senest dagen efter jeg havde handlet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.