Tørret frugt yil barn på 8,5 måned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Rosa

Min søn er vil med at ligge og gnave i f.eks. tørrede abrikoser og figner som der er masser af i julen - men er det ok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Rosa skriver:

Min søn er vil med at ligge og gnave i f.eks. tørrede abrikoser og figner som der er masser af i julen - men er det ok?

Jeg ved ikke om det er ok, men hvis han kan lide det så skal han da have lov..  Min datter ville slet ikke have det, selvom hun blev tilbudt det.. Sikke et ansigt eg fik ud af det.. Haha..

Anmeld

14. januar 2011

LRJ

Rosa skriver:

Det sagde min SP da hvertfald at det var, da hun var her sidst da Julie ELSKER tørret abrikoser Figner skal du give med måde ligesom rosiner  

Anmeld

14. januar 2011

Rosa

Kanon - tak for svarene piger - jeg vil lade ham gumle videre i fred 

Anmeld

14. januar 2011

Enayia

Rosa skriver:

Det mener jeg bestem er ok de får lov at gnave i, bare pas på med for mange abrikoser, de kan godt give "undskyld sproget" racer røv hvis man spiser for mange af dem! hehe

Knus

Anmeld

14. januar 2011

Henri84

Alberte får lov til at smage lidt en gang i mellem, men det er i meget begrænsede mængder stadig, da de jo indeholder meget sukker Men når storebror får må hun også smage en smule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.