Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hey alle i kreative menneske. håber lige at kunne få lidt hjælp her (: ....jeg har længe ville sy en betrak til Elias sleebee (: men kom til at tænke på om jeg evt skulle vælge noget * Bævernylon som yderstof? - men kan han så "ånde igennem? og ville det blive for varmt i sommer halvåret? * eller er bomuld helt fint? - men kommer det så evt til at trække igennem? - den er jo "kun" lavet af dun? knus Camilla og Elias
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
slet ingen som kan hjælpe?
Maria. skriver: Umiddelbart ville jeg sige at det er for varmt med bævernylon! Det kan de små slet ikke ånde igennem! Jeg har syet 2 betræk og de var begge 100% bommuld, både inder og yderstof! :-)
Umiddelbart ville jeg sige at det er for varmt med bævernylon! Det kan de små slet ikke ånde igennem! Jeg har syet 2 betræk og de var begge 100% bommuld, både inder og yderstof! :-)
tak (: det vil jeg gøre så! min tanke var også at det måske ville blive for varmt, med fordelen er bare at det er vind og "vand" tæt. (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128