Pårørende til en fængselsindsat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

sofia88

lisesp83 skriver:

Jep jeg har også været pårørende til en indsat..

Jeg ved hvordan du har det søde. Du kan altid skrive privat til mig.. Er her hvis du får brug for det.

Det er rigtig svært. Mine brødre & min far er sådan nogle hårde bøller, langt fra hvad jeg er & det tager så hårdt på mig når de er væk fra mig

Og tak søde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Becks

sofia88 skriver:

Jeg synes bare det er SÅ hårdt  Igår blev han overflyttet til et andet fængsel, det væreste fængsel. Kan slet ikke få tankerne væk. Og kan først besøge ham i næste weekend 

Håber virkelig at når han bliver løsladt, så er det SLUT med alt det lort! 

Hvad sidder han inde for, hvor længe og hvor lang tid endnu?

Bare smid en PB hvis du ikke vil skrive det her!

Det er rigtig hårdt som pårørende, at se dem man elsker sidde sådan et sted..

Han har brug for en masse støtte til og komme ud af den cirkel han er endt i, så han ikke ryger ind igen..
Har han et sted og bo, når han engang kommer ud? Han skal have fat i både sagsbehandlere og psykologer, der kan hjælpe ham ud på den anden side som en "god borger"..

Anmeld

14. januar 2011

Chewy

Stort til dig. Det må være frygtelig hårdt. Ved slet ikke hvordan du må have det, da jeg ikke selv har prøvet det, men tanken om at det var en af mine egne kære er frygtelig, så kan godt forstå lidt, at det må være uhyrligt hårdt for dig. Jeg håber, nogle af de andre piger herinde kan give dig lidt støtte

Anmeld

14. januar 2011

Fru Nielsen

Du ved hvor jeg er, skat.....

Anmeld

14. januar 2011

Malonde1985

Har desværre også prøvet at være i din situation hele 2 gange faktisk.. Min bror har siddet inde og jeg måtte ikke se ham - han ville ikke ha at hans lillesøster skulle ind og se sådan et forfærdeligt sted, som var blevet hans daværende hjem. Det er nogle år siden efterhånden, og det var hårdt! Heldigvis har han lært sin lektie, og har ikke sat sine fødder derinde siden.

Sender dig en stoooor

Anmeld

14. januar 2011

sofia88

Malonde1985 skriver:

Har desværre også prøvet at være i din situation hele 2 gange faktisk.. Min bror har siddet inde og jeg måtte ikke se ham - han ville ikke ha at hans lillesøster skulle ind og se sådan et forfærdeligt sted, som var blevet hans daværende hjem. Det er nogle år siden efterhånden, og det var hårdt! Heldigvis har han lært sin lektie, og har ikke sat sine fødder derinde siden.

Sender dig en stoooor

det er jeg glad for at høre, HÅBER også det er sidste gang min bror er derinde 

Anmeld

14. januar 2011

sofia88

Fru Nielsen skriver:

Du ved hvor jeg er, skat.....

Du er bare den dejligste 

Anmeld

14. januar 2011

sofia88

Chewy skriver:

Stort til dig. Det må være frygtelig hårdt. Ved slet ikke hvordan du må have det, da jeg ikke selv har prøvet det, men tanken om at det var en af mine egne kære er frygtelig, så kan godt forstå lidt, at det må være uhyrligt hårdt for dig. Jeg håber, nogle af de andre piger herinde kan give dig lidt støtte

Det er bare pisse hårdt 

Og tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.