Hjælp..!!! Billig lejlighed søges...!!!! Nordsjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

PernilleB

Vores økonomi er væltet, og det hele sejler bare..!!! Vi har ikke råd til vuggestue, og vi kan ikke få økonomisk-støtte fra kommunen fordi at vi tjener for meget, men har ikk meget udbetalt, og har mange udgifter pga min kæreste so a en x-kone, og vi har samlet regninger for 25.000 kr og indtægten er 21.000 samlet (på en GOD måned)..!!

Vi søger en ny lejlighed i norsjælland!! min 3 værelser, min 65 kvm, MAX husleje 6000 + forbrug..!!

Kan du hjælpe os?? Min kæreste vil helst undgå at bo hos mine svigerforældre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

SussieThyssen

PernilleB skriver:

Vores økonomi er væltet, og det hele sejler bare..!!! Vi har ikke råd til vuggestue, og vi kan ikke få økonomisk-støtte fra kommunen fordi at vi tjener for meget, men har ikk meget udbetalt, og har mange udgifter pga min kæreste so a en x-kone, og vi har samlet regninger for 25.000 kr og indtægten er 21.000 samlet (på en GOD måned)..!!

Vi søger en ny lejlighed i norsjælland!! min 3 værelser, min 65 kvm, MAX husleje 6000 + forbrug..!!

Kan du hjælpe os?? Min kæreste vil helst undgå at bo hos mine svigerforældre...

Hooold da op søde ven...det var dog vildt...så mange udgifter...puuha.
Tror du ikke I har brug for lidt rådgivning mht. at få nedsat jeres forbrug og udgifter??
Jeg ved godt, at der er mange ting man går og synes, at man ikke kan undvære..men vil man, så kan man også.
Problemet er ofte, at man ikke har lyst til at ville, men det er bedre, at tage en ordentlig nedskæring end at havne i det bundløse søle og RKI end at blive ved med at ville...hvis du kan følge mig.

Nu er det ikke ment som kritik..tvært imod, blot en tanke, og jeg kender jo heller ikke spor til jeres økonomi eller problemer.
Så kun et lille ord med på vejen, og et stooort knus.
Håber I finder noget billigere at bo i.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.