SussieThyssen - du er jo vidunderlig!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Sabsy

Jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal starte, men nøøøøøjh hvor er jeg glad!!Blev ringet op af kommunen, som sagde at de nu vil tage sagen, på skuldre og hjælpe os.. På torsdag kommer det en tilsynsførende ud m. et firma og en forsikringsmand, og skal gennemgå vores soveværelse (og vores køkken, da det er kommet frem at vi en mdr inden indflytning, havde haft en KÆMPE vandskade i hele lejligheden som ejer ikke har taget sig ordenligt af!) - så jeg glæder mig til at se hvad de siger, og hvor meget der har taget skade.. Og denne ide var jeg ikke selv kommet på, men den vidunderlig Sussies værk Jeg er meget taknemlig for din hjælp og din tanke til os..Knus en meget taknemlig Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

RiUL

SabrinaOlsen skriver:

Jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal starte, men nøøøøøjh hvor er jeg glad!!Blev ringet op af kommunen, som sagde at de nu vil tage sagen, på skuldre og hjælpe os.. På torsdag kommer det en tilsynsførende ud m. et firma og en forsikringsmand, og skal gennemgå vores soveværelse (og vores køkken, da det er kommet frem at vi en mdr inden indflytning, havde haft en KÆMPE vandskade i hele lejligheden som ejer ikke har taget sig ordenligt af!) - så jeg glæder mig til at se hvad de siger, og hvor meget der har taget skade.. Og denne ide var jeg ikke selv kommet på, men den vidunderlig Sussies værk Jeg er meget taknemlig for din hjælp og din tanke til os..Knus en meget taknemlig Sabrina

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

SabrinaOlsen skriver:

Jamen dog..søde ven...det var da så lidt.
Aner jo ikke lige hvor jeg skal gøre af mig selv.
Men godt, at der kommer hånd om det, sådan nogle private udlejere, kan man ikke altid stole på, og jeg delte jo bare min egen erfaring med dig..ikke andet.
Men tak for de alt for rosende ord.
Og så får du et stort knus tilbage.
Du kommer med en update, når der er nyt, ikke!?!

Kærligst og stort knus
Sussie

Anmeld

14. januar 2011

Sabsy

SussieThyssen skriver:

Jamen dog..søde ven...det var da så lidt.
Aner jo ikke lige hvor jeg skal gøre af mig selv.
Men godt, at der kommer hånd om det, sådan nogle private udlejere, kan man ikke altid stole på, og jeg delte jo bare min egen erfaring med dig..ikke andet.
Men tak for de alt for rosende ord.
Og så får du et stort knus tilbage.
Du kommer med en update, når der er nyt, ikke!?!

Kærligst og stort knus
Sussie

Jeg lover der kommer update når de har været her torsdag - ja, det var din erfaring som du var så venlig at dele med mig, og det er jeg, dig meget taknemlig for

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

SabrinaOlsen skriver:

Jeg lover der kommer update når de har været her torsdag - ja, det var din erfaring som du var så venlig at dele med mig, og det er jeg, dig meget taknemlig for

Puuhha..jeg tænker stadig på dine billeder, og så på hvordan vores egen lejlighed så ud
Bvadr.
Det er muligt, det ikke er den giftige skimmel I har, men almindelig sortskimmel, men derfor skal det jo laves alligevel.
Men godt, at man har kommunerne i baghånden til at holde øje med de banditter, der kun tænker på penge og ikke på folks helbred, og som tror at de bare kan gøre lige hvad der passer dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.