hvornår stopper den riciko periode for at miste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Muffinmus

FØRST efter NF, for der ser du om der er liv derinde eller ej, og der kan de ofste se om der er noget galt allerede. Så efter din NF er du næste 98 % sikker på at det går rimeligt ok derinde:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Sabsy

LeaSchmidt skriver:

jeg fik afvide på hospitalet at den stopper aldrig.

Den må jeg også melde mig ind under.. Der er jo en hvis farer hele vejen igennem, og når barnet så komme er der den forbandede vuggedød, og den er "ovre" når barnet kan vende sig selv og løfte sig selv.. Fik jeg fortalt.. Men desværre kan man altid miste.. Men ifølge fostersnak siger man de gyldne 12 uger..

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

Mor-til-Hasse skriver:

Tak søde sussie, men historien endte heldigvis godt.. den lille lyserøde baby på 470 gram, er i dag en dejlig dreng på 9 måneder, 5100 gram og 61 cm  kun ved hjælp af hans egen ufattelige livsvilje, og lægernes ekspertise, er han i vores liv i dag.. hvis det er kan du læse hans historie i Ude og Hjemme fra d. 1 dec  2010....

Eiii..det var dog fantastisk...så lille..og så stærk.

Anmeld

14. januar 2011

signe.

SussieThyssen skriver:

Eiii..det var dog fantastisk...så lille..og så stærk.

ja, han har virkelig en livsvilje jeg aldrig har set før og hver dag minder han os om hvor heldige vi, er at have sådan en fantastisk dejlig lille dreng...

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

Mor-til-Hasse skriver:

ja, han har virkelig en livsvilje jeg aldrig har set før og hver dag minder han os om hvor heldige vi, er at have sådan en fantastisk dejlig lille dreng...

Anmeld

14. januar 2011

Kløver

cecilie1984 skriver:

hvornår slutter den ricikofyldte periode for at miste.

Ved godt man siger uge 12

Men betyder det så fra uge 11+0 eller fra uge 12+0

altså om man er 11+0 (uge 12) eller 12+0 (uge 13)

Det er vist når man går ind i 2 trimester, og når man har været til nakkefoldsscanning, da det jo er der det bliver opdaget, hvis noget er gået galt og kroppen ikke har reageret men mener det er ca 12+0 at den største risiko skulle være ovre

Anmeld

14. januar 2011

Enayia

LeaSchmidt skriver:

jeg fik afvide på hospitalet at den stopper aldrig.

Den fane måtte vi også melde os ind under. Man ved aldrig hvad der kan ske, desværre.

Anmeld

14. januar 2011

Kats

Mor-til-Hasse skriver:

ja, jeg må også sige at risikoen for at miste stopper den dag man sidder med guldklumpen i armene.... jeg var selv wee og uhh da jeg nåede over de magiske 12 uger, men jeg blev syg i uge 24 og fødte der en dreng på 470 gram...

Nej hvor vildt!!
Måtte også lige læse artiklen.. Det er jo et mirakel...
Tænk en gang, så lille... og så alligevel klare den.
Smukt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.