Mirakelkur mod influenza

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.588 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Majeha

Er der nogen, der har det? Eller bare nogle gode råd..

Er syg på 3. dag. og holder det snart ikke ud mere. Har ondt i hver eneste del af kroppen, hovedet er ved at eksplodere, har koldsved, og aner ikke om jeg sveder eller fryser. Har utrolig sjældent feber når jeg er syg,  men er nu på 39,4... Har bare lyst til at grave mig ned

Har klaret de sidste dage med iprener og været sengeliggende, men nu er det weekend, og jeg skal kunne tage mig at sønnike.

Hvad hjælper jer, når influenzaen har trængt sig på?

Alt fra gammeldags husråd til det videnskabeligt dokumenterede. Er villig til at prøve ALT. Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

B&J

Majeha skriver:

Er der nogen, der har det? Eller bare nogle gode råd..

Er syg på 3. dag. og holder det snart ikke ud mere. Har ondt i hver eneste del af kroppen, hovedet er ved at eksplodere, har koldsved, og aner ikke om jeg sveder eller fryser. Har utrolig sjældent feber når jeg er syg,  men er nu på 39,4... Har bare lyst til at grave mig ned

Har klaret de sidste dage med iprener og været sengeliggende, men nu er det weekend, og jeg skal kunne tage mig at sønnike.

Hvad hjælper jer, når influenzaen har trængt sig på?

Alt fra gammeldags husråd til det videnskabeligt dokumenterede. Er villig til at prøve ALT. Tak 

åhh stakkels dig... har du været ved lægen??? det er desværre mit eneste råd og i håb om af få noget pencelin

Anmeld

14. januar 2011

Marco2

B&J skriver:

har du været ved lægen??? det er desværre mit eneste råd og i håb om af få noget pencelin

Penicilin mod influenza????

Anmeld

14. januar 2011

B&J

Penicilin mod influenza????

nej men du skriver du har ondt i kroppen og har feber så kan være du har nogle bakterier (staves) i kroppen der skulle have hjælpe til af komme ud

(mener hun)

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

Penicillin virker IKKE mod influenza.
Det virker kun mod en bakterieinfektion og ALDRIG mod virus.
Men hvis man har fået en bakteriebetændelse som følge af en virus, så virker det.
Dette kan skun ske, hvis emunforsvaret i forvejen er lavt, netop pga fx. en influenza, og bakterier så angriber kroppen.
Så skulle det vist være på plads

Desværre er der intet at gøre andet end at lade den rase ud søde.
Tag smertestillende...her er Ipren og Pamol sammen et godt middel.
Hold sengen så meget som muligt, drik rigeligt. Varm sød, naturlig saft med en skive appelsin eller citron gør underværker, så får du de salte, mineraler og sukker du har brug for, og ellers is, yugurt eller lignende og godt med isvand.
Hold sengen indtil du er helt sikker på det er væk, og lad være med at spille helt.
Det er følgesygdommene, der er farlige mht. influenzaen, ikke den i sig selv.
Rigtig god bedring.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

B&J skriver:

nej men du skriver du har ondt i kroppen og har feber så kan være du har nogle bakterier (staves) i kroppen der skulle have hjælpe til af komme ud

(mener hun)

Man får ikke ondt i kroppen pga bakterier...under normale forhold.
Det er vira (influenzaen) der frigør giftstoffer i kroppen, som får det til at gøre ondt i muskler og led, og som giver den der stygge hovedpine og ondt i øjnene

Anmeld

14. januar 2011

B&J

SussieThyssen skriver:

Man får ikke ondt i kroppen pga bakterier...under normale forhold.
Det er vira (influenzaen) der frigør giftstoffer i kroppen, som får det til at gøre ondt i muskler og led, og som giver den der stygge hovedpine og ondt i øjnene

ved jeg godt

men det kunne jo godt være det var en der smuttede rundt i kroppen stedet for en influenza for sidst min kæreste havde lige som en influenza havde han det i over 1 uge også bad jeg ham smutte til lægen og det var en bakterie der sad i kroppen og det skulle han have pencelin for....

men ja der er jo så mange forskellige hele tiden

Anmeld

14. januar 2011

Majeha

Tak for svar

Det med at gå til lægen kan ikke betale sig. De siger bare, at jeg skal se tiden an. Der er ikke så meget andet, de kan gøre.

Men drikker kamillete og en masse vand. Vil ligge mig i seng nu, og så sove den lidt ud

Men flere råd modtages med kyshånd. At sluge et fed hvidløg, spise græs eller lægge en sten under puden... Sådan nogle alternative (=mærkelige) ting, som måske kunne hjælpe... Nogen, der har haft erfaringer med det?

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

B&J skriver:

ved jeg godt

men det kunne jo godt være det var en der smuttede rundt i kroppen stedet for en influenza for sidst min kæreste havde lige som en influenza havde han det i over 1 uge også bad jeg ham smutte til lægen og det var en bakterie der sad i kroppen og det skulle han have pencelin for....

men ja der er jo så mange forskellige hele tiden

Ja MON ikke.
Og folk ligger på stribe.
Her i familien har vi haft den der med hoste og snot, som florede i julen og lige efter.
Alle fik lov til at få en snært af den på omgang.
Andre har maveomgangen, og så er der jo lige de forskellige typer influenza.

Anmeld

14. januar 2011

B&J

SussieThyssen skriver:

Ja MON ikke.
Og folk ligger på stribe.
Her i familien har vi haft den der med hoste og snot, som florede i julen og lige efter.
Alle fik lov til at få en snært af den på omgang.
Andre har maveomgangen, og så er der jo lige de forskellige typer influenza.

hihiihhi

lige som her hjemme ligger vi også og hoster og snotter

håber snart det går over.. for man får jo slet ikke sovet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.