Sygdom sygdom sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

TbCp

Liva er sendt i børnehave idag! Ingen feber så nu håber jeg hun i det mindste bare klare idag dernede!

Carsten ligger stadig med over 39 i feber, vi var ved lægen igår hvor han fik at vide at der godt kunne gå 1-1 1/2 uge endnu før det var ovestået.

Jeg er så udkørt! Får ikke ordentlig sammenhængende nattesøvn og synes bare der har været noget hele tiden, ikke 5 min til at sidde ned og slappe af!

Synes det er så synd for Carsten at han skal have det så skidt! Men er også bare så glad for at det kun er ham der ligger nu.

Sender Liva til min mor lørdag til søndag så jeg kan få trænet, ordnet huset, vasket vasketøj og få sovet! For det har jeg simpelthen ikke fået gjort med to syge mennesker i huset....
Så ved jeg da hvad min weekend skal gå med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Ida.

Åh I stakler!!! Krydser alt hvad jeg har for, at du går fri - og får at I snart slipper helt for sygdom! Dejligt, at du har muligheden for at sende Liva afsted i weekenden, så du kan komme lidt ovenpå!

Anmeld

14. januar 2011

msax

jeg hader sygdom - selfølgelig er det ikke særlig sjovt for den der er syg,  men det ert mindst ligeså hårdt for dem der skal "varde" op og være frisk.

Hvor er det dejligt at dine forældre kan have Liva lidt så du kan sove lidt og komme gennem de værste bunker derhjemme. Har du overvejet at sende vasketøjet med din mor hjem?

SMIL fra Mette

Anmeld

14. januar 2011

oo

øvøvøvøvøv!!!! lov os nu at prioritere din SØVN først og fremmest mens Liva er på weekend!!

Anmeld

14. januar 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

øvøvøvøvøv!!!! lov os nu at prioritere din SØVN først og fremmest mens Liva er på weekend!!

Uha jeg har så svært ved at sove når hele huset roder... det skal der styr på først og SÅ kan jeg slappe af!

Første prioritet er dog at komme op og træne! Har ikke været afsted en uge nu og jeg trææænger!

Anmeld

14. januar 2011

TbCp

idamaria83 skriver:

Åh I stakler!!! Krydser alt hvad jeg har for, at du går fri - og får at I snart slipper helt for sygdom! Dejligt, at du har muligheden for at sende Liva afsted i weekenden, så du kan komme lidt ovenpå!

Ja det bliver lidt rart at jeg ikke behøver være der for Liva, bare lige en dag! Så jeg kan få lidt ting ordnet

Anmeld

14. januar 2011

TbCp

msax skriver:

jeg hader sygdom - selfølgelig er det ikke særlig sjovt for den der er syg,  men det ert mindst ligeså hårdt for dem der skal "varde" op og være frisk.

Hvor er det dejligt at dine forældre kan have Liva lidt så du kan sove lidt og komme gennem de værste bunker derhjemme. Har du overvejet at sende vasketøjet med din mor hjem?

SMIL fra Mette

Jeg synes ikke jeg har fået 5 min. fred den sidste uge... så det bliver meget rart bare at kunne slappe af og ikke behøve at have dårlig samvittighed overfor Liva fordi jeg lige har brug for 1/2 time for mig selv.

Jeg kan ikke lide at sende vasketøjet hjem til min mor. Hun er altid så sød til at hjælpe med alt så vil ikke "misbruge" hendes gode hjerte

Anmeld

14. januar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Liva er sendt i børnehave idag! Ingen feber så nu håber jeg hun i det mindste bare klare idag dernede!

Carsten ligger stadig med over 39 i feber, vi var ved lægen igår hvor han fik at vide at der godt kunne gå 1-1 1/2 uge endnu før det var ovestået.

Jeg er så udkørt! Får ikke ordentlig sammenhængende nattesøvn og synes bare der har været noget hele tiden, ikke 5 min til at sidde ned og slappe af!

Synes det er så synd for Carsten at han skal have det så skidt! Men er også bare så glad for at det kun er ham der ligger nu.

Sender Liva til min mor lørdag til søndag så jeg kan få trænet, ordnet huset, vasket vasketøj og få sovet! For det har jeg simpelthen ikke fået gjort med to syge mennesker i huset....
Så ved jeg da hvad min weekend skal gå med

sådan Tina! godt træk at Liva hygger med mormor mens i/du lader op!

Anmeld

14. januar 2011

Klitgaard

Håber du får sovet en masse det trænger du hvis til

Anmeld

14. januar 2011

TbCp

Klitgaard skriver:

Håber du får sovet en masse det trænger du hvis til

Ja for hulan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.