Bogstaver :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.539 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

sofia88

Læste lige en anden tråd der omhandlede bogstaver Og kom til at tænke på jeg gerne vil have sådan nogle til min datter. 

Er der nogen af jer der ved hvor de kan købes? Altså sådan nogle i træ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Fenja09

Hej jeg ved ikke om det er bare er helt almindelig bogstaver i træ du søger, men jeg har lige købt to stk i Tiger til 10 kr stk - det er det billigste jeg har set og de er faktisk rigtig fine - findes så kun i hvidmalet, men ellers så kan man jo købe en spraydåse og få den farve man ønsker

Man kan købe nogle bogstaver tilsvarende i Panduro, der koster de bare det 3-dobbelte, så synes da du skal kigge forbi den lokale Tiger og se om du ikke kan finde de bogstaver du gerne vil have

Anmeld

14. januar 2011

sofia88

Fenja09 skriver:

Hej jeg ved ikke om det er bare er helt almindelig bogstaver i træ du søger, men jeg har lige købt to stk i Tiger til 10 kr stk - det er det billigste jeg har set og de er faktisk rigtig fine - findes så kun i hvidmalet, men ellers så kan man jo købe en spraydåse og få den farve man ønsker

Man kan købe nogle bogstaver tilsvarende i Panduro, der koster de bare det 3-dobbelte, så synes da du skal kigge forbi den lokale Tiger og se om du ikke kan finde de bogstaver du gerne vil have

Tusind tak for dit svar, men den TIGER der er her i byen har ikke sådan nogle  Var dernede idag, men heldet var ikke med mig. Og der er vidst ikke andre butikker hvor man skulle kunne få dem ØV

Anmeld

14. januar 2011

blomst84

Jeg har købt mine i søstrene grene de er rigtig fine tror jeg gav omkring 20kr for dem.

Anmeld

14. januar 2011

ønskebørn74

sofia88 skriver:

Læste lige en anden tråd der omhandlede bogstaver Og kom til at tænke på jeg gerne vil have sådan nogle til min datter. 

Babysam har nogle fine nogle med små figurer på...

Anmeld

14. januar 2011

Mi

Prøv at google design letters. De er rigtig fede

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

14. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har lige bestilt mine her http://www.krudtbassen.dk/category/bogstaver-i-trae-150/

Jeg var også i Søstrene Grene og kigge, og de havde dem ikke. Dem de havde i Babysam og Ønskebørn synes jeg var for små og så havde de ikke det ene bogstav jeg skulle bruge.

Anmeld

14. januar 2011

wamse

Jeg har nogle på min datters værelse. De var ikke malede og jeg malede dem og pyntede dem, så de passer til hendes værelse Købte dem ved panduro.dk, hvor de fåes i forskellige størrelser og materialer.

Anmeld

14. januar 2011

Camillee

sofia88 skriver:

både Babysam og Ønskebørn har nogle i træ

Anmeld

14. januar 2011

Svenne

MarianneSonne skriver:

Prøv at google design letters. De er rigtig fede

Marianne

www.stjerneleg.dk

Dem har vi også! De er rigtig flotte! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.