Enlig mor, snothamrende syg - Hvad med knægten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.908 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Sees

Hej piger.

Jeg står i den, ellers så lækre situation, at jeg har fået besøg af den omtalte Mr. Influenza .. Han dukkede op, helt af sig selv!
Jeg har egentlig haft det fint hele dagen, har dog været et træt og haft hovedpine, men slog det væk med at jeg jo nok har ligget forkert i nat.
Men her til aften - BUM!!
Ondt i alle mine led, det trykker på mine lunger, MEGA svimmel, ca. 40 i feber, dobbelt syn, ondt i hovedet, øjnene, maven - OVER ALT!

Og nu tænker jeg så - Jeg skal jo op imorgen, og have Emil i dagpleje, og så er det jo weekend, og så er der ikke det der pusterum mens han er væk.
Hvad plejer I at gøre når I er syge, for at det mindst muligt påvirker ungerne?
Jeg kan allerede nu mærke at jeg ikke har det overskud, som jeg plejer at have. Bare det at rejse sig for at gå på toilettet er en kamp for mig

Håber nogle kan komme med nogle gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

eElak

Det er sq da tidligt at date - især når det fører sygdomme med sig.... ;-)

Mr. Influenza er en skidt fyr.... 

Den eneste gang jeg har været sådan rigtigt syg efter jeg blev single, var en weekend hvor knægten var hos sin far.... 

For mit vedkomne, hvis det bliver aktuelt, så håber jeg at hans far kan tage ham i de dage... Det burde ikke være noget problem..

Jeg har ikke noget andet netværk, som jeg kan bruge af, i forhold til pasning..
Jeg kunne dog godt finde på at bede min far om at komme forbi, så han kunne hjælpe mig lidt med knægten, eller komme med mad.. han bor bare ikke rundt om hjørnet..  

Anmeld

13. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Puha, den er svær..

Sidst jeg havde roskildesyge, havde min datter det også.. Hvordan vi kom i gennem det ved jeg egentlig ikke.. Det tod en uge++ før vi var helt raske, min mor kom dog een dag og lavede havregrød til os begge, og ligesom luftede noget af sygdommen ud..

Jeg har ingen gode råd bare et

Anmeld

13. januar 2011

Sees

KaLee skriver:

Det er sq da tidligt at date - især når det fører sygdomme med sig.... ;-)

Mr. Influenza er en skidt fyr.... 

Den eneste gang jeg har været sådan rigtigt syg efter jeg blev single, var en weekend hvor knægten var hos sin far.... 

For mit vedkomne, hvis det bliver aktuelt, så håber jeg at hans far kan tage ham i de dage... Det burde ikke være noget problem..

Jeg har ikke noget andet netværk, som jeg kan bruge af, i forhold til pasning..
Jeg kunne dog godt finde på at bede min far om at komme forbi, så han kunne hjælpe mig lidt med knægten, eller komme med mad.. han bor bare ikke rundt om hjørnet..  

Jeg har godt fået af vide at jeg skal passe på med at åbne døren for ham der Influenza'dude - Men han er stærkere end man tror

Anmeld

13. januar 2011

Noneother

Så kan knægten få lov at brænde noget energi af på at jagte katten. -Så må den sgu ta´en for holdet!

Ej men der er jo ikke andet at gøre, end at gøre dit bedste og tage en time ad gangen. Hvis ikke man har andre der lige kan tage over et par timer.

Har været der. Det ikke sjovt, men det gik lige med en cocktail af panodil/ipren, hostesaft, næsespray, øjendråber og de der halspastiller jeg ikke kan huske navnet på.

Anmeld

13. januar 2011

Sees

Noneother skriver:

Så kan knægten få lov at brænde noget energi af på at jagte katten. -Så må den sgu ta´en for holdet!

Ej men der er jo ikke andet at gøre, end at gøre dit bedste og tage en time ad gangen. Hvis ikke man har andre der lige kan tage over et par timer.

Har været der. Det ikke sjovt, men det gik lige med en cocktail af panodil/ipren, hostesaft, næsespray, øjendråber og de der halspastiller jeg ikke kan huske navnet på.

Så det du siger er at jeg bare skal tømme medicinskabet og håbe på at det virker, og at jeg ikke får mega multidiarré af det?

Jeg har overvejet at ringe til de gamle og høre om de kan hente ham fra DP, så jeg kan sove, og måske er friskere lørdag - Men Millos blev også passet sidste weekend, og skal igen næste weekend (21.-23. januar) så ville have det så skidt med at sende ham afsted igen nu

Anmeld

13. januar 2011

frk Jensen

Årh aller først GOD BEDRING

Jeg fik dåååårlig mave søndag aften, og måtte ringe efter min mor til at have banditten.. Hele mandag lå jeg bare på langs og havde det skidt..

Jeg har heldigvis de mest fantatiske forældre der kan tage ham når jeg er syg.

Jeg er nu begyndt at blive forkølet.. jubii lige op til weekenden.
Heldigvis er Bamse og kylling opfundet, og så er vi bare super gode til at hygge på sofaen når en af os skranter..

Anmeld

13. januar 2011

Noneother

Sees. skriver:

Så det du siger er at jeg bare skal tømme medicinskabet og håbe på at det virker, og at jeg ikke får mega multidiarré af det?

Jeg har overvejet at ringe til de gamle og høre om de kan hente ham fra DP, så jeg kan sove, og måske er friskere lørdag - Men Millos blev også passet sidste weekend, og skal igen næste weekend (21.-23. januar) så ville have det så skidt med at sende ham afsted igen nu

Det virkede for mig.. men nu har jeg heller ingen forældre længere, så der var ikke noget at gøre, end at prøve at stå det igennem efter bedste evne.

Jeg kan godt forstå at du har det skidt med det. Jeg er heller ikke fan af at få ham passet ude, men nogen gange er det jo for deres eget bedste. Specielt hvis du er hårdt ramt. Så er der jo ikke meget ved dig alligevel, hvis du forstår hvad jeg mener.

Anmeld

13. januar 2011

Sees

Noneother skriver:

Det virkede for mig.. men nu har jeg heller ingen forældre længere, så der var ikke noget at gøre, end at prøve at stå det igennem efter bedste evne.

Jeg kan godt forstå at du har det skidt med det. Jeg er heller ikke fan af at få ham passet ude, men nogen gange er det jo for deres eget bedste. Specielt hvis du er hårdt ramt. Så er der jo ikke meget ved dig alligevel, hvis du forstår hvad jeg mener.

Jeg er helt med på hvad du mener, og hvis det fortsætter sådan her, så tror jeg også jeg er nød til at overgive mig, for lige nu der har jeg det godt nok elendigt.
Skiftevis fryser og sveder, ryster, dobbelt syn, svimmelhed, ondt i alle led, det gør ONDT på mine lunger at trække vejret.
Sidder med computeren så langt væk fra mig så muligt

Anmeld

13. januar 2011

Noneother

Sees. skriver:

Jeg er helt med på hvad du mener, og hvis det fortsætter sådan her, så tror jeg også jeg er nød til at overgive mig, for lige nu der har jeg det godt nok elendigt.
Skiftevis fryser og sveder, ryster, dobbelt syn, svimmelhed, ondt i alle led, det gør ONDT på mine lunger at trække vejret.
Sidder med computeren så langt væk fra mig så muligt

Ååhh kender det godt. Det er heldigvis mere end sjældent, at jeg er SÅ syg.

men rigtig god bedring.  For det lyder da bestemt ikke rart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.