åhhh 3 måneders vaccinationen - HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Bas

Min datter Ela er blevet vaccineret idag og synes hun klarede det fint indtil for 2 timer siden. Hun er så ked og græder rigtig meget. Hun har heller ikk spist særlig meget. Vi har ringet til vagtlægen, som sagde vi skal gå tur med hende, så nu går far lidt rundt med hende der ude. Er det normalt at hun græder så meget, hun er slet ikke til at trøste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Trolde_mor

Jeg kan desværre ikke svare dig. Kian har lige fået sin, men reagerede slet ikke på den.

Har hun fået feber?

Jeg ved de kan blive lidt pylrede? Da de jo kan mærke at der er noget anderledes ved deres krop.

Håber ikke det udvikler sig...

Anmeld

13. januar 2011

Mullebergen

Bas skriver:

Min datter Ela er blevet vaccineret idag og synes hun klarede det fint indtil for 2 timer siden. Hun er så ked og græder rigtig meget. Hun har heller ikk spist særlig meget. Vi har ringet til vagtlægen, som sagde vi skal gå tur med hende, så nu går far lidt rundt med hende der ude. Er det normalt at hun græder så meget, hun er slet ikke til at trøste.

Kamille blev også enormt pyldret og fik en smule feber, jeg gav hende lidt panodil og det hjalp  De må få halvdelen af deres vægt i ml 

Anmeld

13. januar 2011

Gaia

Nogle børn reagerer lidt voldsommere end andre efter en vacc. Kender en del hvis børn græd eller fik feber senere samme dag som de fik vacc. Min egen pige reagerede med øget træthed, men ellers var der ikke noget.

Tror det bedste i kan gøre for jeres barn er at være hos hende, pusle om hende og sørge for hun får nok at drikke. Hvis du ammer kan det være at hun vil falde til ro ved dine bryster.

Det er meget normalt at reagerer på vacc. Kroppen bekæmper jo noget, og det kan give feber, ømhed, træthed osv. Husk på alle disse ubehageligheder er jo nye for hende og derfor græder hun nok. Plus at det selvf. ik er rart at have det skidt.

Håber dog hun er ovre det imorgen og at I alle får en god nats søvn.

Anmeld

13. januar 2011

Bas

Mange tak for jeres svar. Hun har ikke feber, håber heller ikk hun får det. Hun er bare så ked af det og slet ikk til at trøste. Håber det bliver bedre imorgen.
Troede de "kun" enten fik feber eller blev trætte. Tænkte slet ikk at hun ville blive så ked,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.