Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, lige en lille "hyggelig" tråd Jeg tænkte netop på hvad i andre fik til aftensmad idag, fordi jeg tit laver madplan, men har svært ved at finde ud af hvad jeg skal lave :b Og så kom jeg til at tænke på at vi måske kunne finde lidt inspiration hos hinanden, så hvad fik i til aftensmad i dag? Hvis i har en madplan i følger, må i også meget gerne skrive den, så vi andre måske kan få lidt inspiration
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vi har ingen madplan .. Men vi fik hjemmelavet grøntsags suppe .. :D
Jeg har fået Karen Volf brownies, Skittles, osterejer fra Kims og saltlakridser. Jeg følger ikke en madplan...
SD21 skriver: Ja, lige en lille "hyggelig" tråd Jeg tænkte netop på hvad i andre fik til aftensmad idag, fordi jeg tit laver madplan, men har svært ved at finde ud af hvad jeg skal lave :b Og så kom jeg til at tænke på at vi måske kunne finde lidt inspiration hos hinanden, så hvad fik i til aftensmad i dag? Hvis i har en madplan i følger, må i også meget gerne skrive den, så vi andre måske kan få lidt inspiration
Min kæreste og jeg lå og hygge snakkede i sofaen og pludselig blev kl. mange.. så rugbrød blev det til.. Ha ha ha Meget spændende.. Du havde nok håber mere spændende svar
Her stod den på rødspættefiler med kolerabi pomfritter og taziki.. Mums var super lækkert..
Hilsen Katja
Vi fik en dejlig bøf, med hjemmelavet krydret kartofelbåde og gulerødder, med bearnaise sauce.. Det smagte dejligt
Her stod den på pitabrød mums
Hov, jeg glemte da helt at skrive hvad vi selv havde fået
Men men, vi fik millionbøf med kartoffelmos
CarinaSB skriver: vi har ingen madplan .. Men vi fik hjemmelavet grøntsags suppe ..
vi har ingen madplan .. Men vi fik hjemmelavet grøntsags suppe ..
Mmh, det lyder da også lækkert !
Bavianis skriver: Jeg har fået Karen Volf brownies, Skittles, osterejer fra Kims og saltlakridser. Jeg følger ikke en madplan...
Haha Det lyder mættende Griner.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128