Hvad fik i til aftensmad?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.067 visninger
41 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

SD21

Ja, lige en lille "hyggelig" tråd Jeg tænkte netop på hvad i andre fik til aftensmad idag, fordi jeg tit laver madplan, men har svært ved at finde ud af hvad jeg skal lave :b Og så kom jeg til at tænke på at vi måske kunne finde lidt inspiration hos hinanden, så hvad fik i til aftensmad i dag? Hvis i har en madplan i følger, må i også meget gerne skrive den, så vi andre måske kan få lidt inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

CarinaSB

vi har ingen madplan .. Men vi fik hjemmelavet grøntsags suppe .. :D

Anmeld

13. januar 2011

Bavianis

Jeg har fået Karen Volf brownies, Skittles, osterejer fra Kims og saltlakridser. Jeg følger ikke en madplan... 

Anmeld

13. januar 2011

Den lykkelige

SD21 skriver:

Ja, lige en lille "hyggelig" tråd Jeg tænkte netop på hvad i andre fik til aftensmad idag, fordi jeg tit laver madplan, men har svært ved at finde ud af hvad jeg skal lave :b Og så kom jeg til at tænke på at vi måske kunne finde lidt inspiration hos hinanden, så hvad fik i til aftensmad i dag? Hvis i har en madplan i følger, må i også meget gerne skrive den, så vi andre måske kan få lidt inspiration

Min kæreste og jeg lå og hygge snakkede i sofaen og pludselig blev kl. mange.. så rugbrød blev det til.. Ha ha ha  Meget spændende.. Du havde nok håber mere spændende svar

Anmeld

13. januar 2011

Katja1987

Her stod den på rødspættefiler med kolerabi pomfritter og taziki.. Mums var super lækkert..

Hilsen Katja

Anmeld

13. januar 2011

nattergalen

Vi fik en dejlig bøf, med hjemmelavet krydret kartofelbåde og gulerødder, med bearnaise sauce.. Det smagte dejligt

Anmeld

13. januar 2011

Na-Wi

Her stod den på pitabrød mums

Anmeld

13. januar 2011

SD21

SD21 skriver:

Hov, jeg glemte da helt at skrive hvad vi selv havde fået

Men men, vi fik millionbøf med kartoffelmos

Anmeld

13. januar 2011

SD21

CarinaSB skriver:

vi har ingen madplan .. Men vi fik hjemmelavet grøntsags suppe ..

Mmh, det lyder da også lækkert !

Anmeld

13. januar 2011

SD21

Bavianis skriver:

Jeg har fået Karen Volf brownies, Skittles, osterejer fra Kims og saltlakridser. Jeg følger ikke en madplan... 

Haha Det lyder mættende Griner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.