Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Billedet er naturligvis et modelfoto men billede af min kan tages, såfremt der er interesse for det (Den står i kælderen)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MatildeS skriver: Billedet er naturligvis et modelfoto men billede af min kan tages, såfremt der er interesse for det (Den står i kælderen)
Pris?
pussepige skriver: Pris?
Omkring 200 kr men jeg ved faktisk ikke lige hvordan jeg skulle få den sendt
MatildeS skriver: Omkring 200 kr men jeg ved faktisk ikke lige hvordan jeg skulle få den sendt
Nej det kom jeg også til at tænke på jeg bor jo ikke lige ved siden af dig
pussepige skriver: Nej det kom jeg også til at tænke på jeg bor jo ikke lige ved siden af dig
Nej, desværre ikke
Hvis du kan sende er jeg meget int
jcmoller skriver: Hvis du kan sende er jeg meget int
Det tror jeg desværre ikke jeg kan, aner ganske enkelt ikke hvad jeg skulle pakke den ind i
Bor du langt fra Viborg? Kan ikke lige lure hvor dit postnummer er?
MatildeS skriver: Det tror jeg desværre ikke jeg kan, aner ganske enkelt ikke hvad jeg skulle pakke den ind i Bor du langt fra Viborg? Kan ikke lige lure hvor dit postnummer er?
bor i randers
jcmoller skriver: bor i randers
Hmm ok, ja så er det nok lidt langt, skal nemlig til Viborg den 28. og så kunne jeg have taget den med
MatildeS skriver: Hmm ok, ja så er det nok lidt langt, skal nemlig til Viborg den 28. og så kunne jeg have taget den med
ja har desværre bare ikke mulighed for at komme til viborg.....ØV ØV
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128