Aarrrgh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

170811

9+1 i dag! Har de sidste 2 dage på arbejdet haft ondt ved halebenet når jeg gik (arbejder som tjener). I dag har jeg haft ondt i hoften. sådan både omme ved ballen, og også foran. Svært at forklare. Men ihvert fald så ondt at jeg på nogen tidspunkter følte at jeg måtte gå en lille smule sjovt!

Ligeså snart jeg slalpper af gør det ikke ondt mere. Men når jeg går igen går der max 1 min så er smerten der!!

hvad er det? Nogen gode forslag.

Har lang vagt (16 timer) på lørdag, og hvis jeg kunne løse problemet ville det jo være skønt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

<3

Bækkenløsning

Anmeld

13. januar 2011

170811

Kirle skriver:

Bækkenløsning

Jamen så tidligt? Tænker jeg....  

Anmeld

14. januar 2011

<3

Der er jo nogen der skal have det - jeg selv fik bækkenløsning fra uge 12

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

Kirle skriver:

Der er jo nogen der skal have det - jeg selv fik bækkenløsning fra uge 12

Hvordan mærkes bækken løsning ? .

Anmeld

14. januar 2011

<3

Babyklar skriver:

Hvordan mærkes bækken løsning ? .

jamen i begyndelsen som du beskriver senere vil det udvikle sig til at dine led "låser" eller at du ikke kan ligge på hoften.

Google det.

Kommer til at tænke på at der også er noget med iskiasnerven...?
Måske skulle du bare smutte til lægen og få ham til at undersøge dig så du ved om det er det ene eller det andet og hvad du kan gøre ved det?

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

Kirle skriver:

jamen i begyndelsen som du beskriver senere vil det udvikle sig til at dine led "låser" eller at du ikke kan ligge på hoften.

Google det.

Kommer til at tænke på at der også er noget med iskiasnerven...?
Måske skulle du bare smutte til lægen og få ham til at undersøge dig så du ved om det er det ene eller det andet og hvad du kan gøre ved det?

Ja, det kunne være - ikk at jeg sådan døjer med ondt nogen steder, men så kunne jeg bare være lidt mere opmærksom heh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.