Hjælp ? Stavefejl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Risen

Er i fuld gang med invitationer. Gider I lige at kigge om der er nogle fejl og mangler? store og små bogstaver er på plads På forhånd tak

Praktisk Information
Kastning af ris eller andet ”kasteskyts” er ikke tilladt hverken inde i kirken eller uden for kirken. Vi har derfor arrangeret sæbebobler til jer.

Påklædning

- Rasmus kommer i top lækkert gråt jakkesæt. Maria vælger nok en lang kjole af en art - muligvis i en hvid nuance 
Så vi beder blot vore gæster om at finde deres festligste skrud frem, og tage danseskoene på!

Ønsker

– Tænk vi kan sige i en alder af 21 og 24 at vi er familien der har alt! – Undtagen penge til en romantisk bryllupsrejse.

Info & kontakter  

Taler, sange m.m

- kan oplyses til vores Toastmaster tim  på tlf. .........

Su.

-         Senest den 01/08-2011 på

tlf. ............. eller .............

Overnatning

– Hvis du/I har behov for overnatning kan vi hjælpe dig med at få et værelse på marriott Hotel, tæt ved festlokalet. Kontakt os da hurtigst muligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

TbCp

Det eneste jeg lige faldt over er at Tim skal være med stort T

Flot!!! jeg skulle nok lige læse alt hvad du skrev inden jeg svarede

Anmeld

13. januar 2011

Sofia

Og hotellet, M med stort..

Anmeld

13. januar 2011

Malthes mor

Risen skriver:

Er i fuld gang med invitationer. Gider I lige at kigge om der er nogle fejl og mangler? store og små bogstaver er på plads På forhånd tak

Praktisk Information
Kastning af ris eller andet ”kasteskyts” er ikke tilladt hverken inde i kirken eller uden for kirken. Vi har derfor arrangeret sæbebobler til jer.

Påklædning

- Rasmus kommer i top lækkert gråt jakkesæt. Maria vælger nok en lang kjole af en art - muligvis i en hvid nuance 
Så vi beder blot vore gæster om at finde deres festligste skrud frem, og tage danseskoene på!

Ønsker

– Tænk vi kan sige i en alder af 21 og 24 at vi er familien der har alt! – Undtagen penge til en romantisk bryllupsrejse.

Info & kontakter  

Taler, sange m.m

- kan oplyses til vores Toastmaster tim Rosenmeier på tlf. .........

Su.

Overnatning

– Hvis du/I har behov for overnatning kan vi hjælpe dig med at få et værelse på marriott Hotel, tæt ved festlokalet. Kontakt os da hurtigst muligt.

Tim og Marriot Hotel skal begge staves med stort. Det er sådan lige det jeg fanger.

Men ellers er den dejliganderledes end hvad der ellers kan komme ind af døren af invititationer

Held og lykke med brylluppet

Anmeld

13. januar 2011

Mor010711

Hejsa Toastmaster er jeg ikke sikker på at jeg ville skrive med stort, men til gengæld navnet Tim, det skal være med stort. Ellers kunne jeg ikke finde noget. Og god ide med sæbeboblerne 

Anmeld

13. januar 2011

TbCp

Måske der aller nederst skal stå dig/jer, når i skriver "hvis du/I har behov..."

"

Overnatning

– Hvis du/I har behov for overnatning kan vi hjælpe dig med at få et værelse på marriott Hotel, tæt ved festlokalet. Kontakt os da hurtigst muligt."

Anmeld

13. januar 2011

anmaj

Jeg har umiddelbart kun 1 kommentar....

" Su.

Overnatning

– Hvis du/I har behov for overnatning kan vi hjælpe dig med at få et værelse på marriott Hotel, tæt ved festlokalet. Kontakt os da hurtigst muligt."

Der hvor der er markeret med rødt stemmer ikke helt overens.. mit forslag er bare at droppe "dig". det kan sagtens gå.

Ellers er det rigtigt fint synes jeg..

Anmeld

13. januar 2011

Risen

TbCp skriver:

Måske der aller nederst skal stå dig/jer, når i skriver "hvis du/I har behov..."

"

Overnatning

ja det er rigtigt tak  

Anmeld

13. januar 2011

anmaj

Mor010711 skriver:

Hejsa Toastmaster er jeg ikke sikker på at jeg ville skrive med stort, men til gengæld navnet Tim, det skal være med stort. Ellers kunne jeg ikke finde noget. Og god ide med sæbeboblerne 

Har bare lige en enkelt kommentar forresten til sæbebobler...

De fedter tøjet rigtigt meget...

Anmeld

13. januar 2011

Risen

anmaj skriver:

Har bare lige en enkelt kommentar forresten til sæbebobler...

De fedter tøjet rigtigt meget...

Jaa i know , men smider tøjet til rens bagefter. Synes det ville være kedeligt uden ris/blomster eller andet uden for kirken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.