Kan du førstehjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

A&F

Det kan jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Noneother

Jeg har taget 1.hjælp 2 gange og bestået.... meeen det var nok bare for at få mig videre tror jeg

mht. aflåst sideleje og det der fik jeg disse ord med på vejen: "Dukken ligger rigtigt, men hvis det havde været en rigtig person, havde den på nuværende tidspunkt brækket samtlige knogler i kroppen"

Jeg er ikke så god til sådan noget.

Anmeld

13. januar 2011

Tinehh

Hejsa..

- Jeps, jeg har for en måned siden igennem min uddannelse bestået førstehjælpskursus med mund til mund og hjertestarter + brandbekæmpelse..

-Tine

Anmeld

13. januar 2011

quity

lotchen skriver:

Har lige været på hjertestopkursus,det var rigtig spændende og godt. Det er på niveau 3 med administration af medicin og manuel defibrillator fordi jeg arbejder på intensiv nu, så niveauet var lige hævet fra sidste gang jeg var afsted.

Så var det jeg kom til at tænke på - hvor mange herinde kan egentlig basal førstehjælp, altså hjertemassage og mund til mund metoden??

Jeg kan førstehjælp. Har af flere omgange været på førstehjælps kursus. Både til børn og voksne.

Anmeld

13. januar 2011

Annesofie.

jeg tog det for 2-3 år siden, men jeg kan stadig huske alt vi lærte, og så ser jeg ingen grund til at genopfriske, andet end at jeg læser lidt på nettet hvis der er kommet nye første hjælps "regler"..

Anmeld

13. januar 2011

Trine89

vi havde førsthjælpes kursus da jeg startede på skolen (teknisk skole) og der er det obligatorisk med mindre man har et andet, og kan fremvis gyldigt bevis for at man har bestået. 

det er et 3 dags kursus, og så havde vi også en dag med brandbekæmpelse.  

så jeg har ca 6 mdr. det mit førstehjælp skal fornyes og det er noget med at skolen kun må lave beviser der gælder af et år ad gangen. og mit brandbekæmpelses bevis gælder i to år.. 

Anmeld

13. januar 2011

mor til 2 skønne piger .

jeg havde førstehjælp da jeg tog kørekort 

Anmeld

14. januar 2011

Muffinmus

Er ansat iforsvaret så selvfølgelig kan jeg det:-)

Sunes at det er noget alle skal kunne uanset om der er tvang eller ej, synes ikke man kan finde en undskyldning der er god nok til IKKE at  lære det.

Så jer der ikke kan det, KOM i gang nu.

Men måske du skulle lave det som afstemning???? og måske ved dem har har fået det for længe siden ikke hvor meget der er lavet om????For det bliver jo lavet om i ny og næ, ikke at det gamle ikke kan bruges hvis det er det man kan, for hellere det gamle endingenting jo:-)

Maria- der er sat på et instruktør førstehjælpskursus i nov 2011.Så kan jeg lære andre det :-)

Anmeld

14. januar 2011

B&J

jeg kan også førstehjælp eller fik taget sådan et bevis da jeg gik på teknisk skole

Anmeld

14. januar 2011

Brams

lotchen skriver:

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.