Det at bløde lidt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Er det i orden under sin graviditet?

Jeg er 31 uger henne, og har, efter WC besøg, blødt lidt.. Det kommer til syne når jeg tører mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Pige2009

DatterMalou skriver:

Er det i orden under sin graviditet?

Jeg er 31 uger henne, og har, efter WC besøg, blødt lidt.. Det kommer til syne når jeg tører mig..

Jeg har hørt om mange der har pletblødt en smule, men jeg vile dog lige ringe til Fg og forhøre mig for en sikkerheds skyld

Anmeld

13. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Baagøe skriver:

Jeg har hørt om mange der har pletblødt en smule, men jeg vile dog lige ringe til Fg og forhøre mig for en sikkerheds skyld

Jeg synes min mave er så langt nede i forhold til hvordan den var med Malou Selma, og nu det her.. Skal til lægen på tirsdag, hvis ikke jeg beslutter mig for at ringe til den imorgen.. Tror dog ikke jeg er ved og føde..

Anmeld

13. januar 2011

sandratobias

DatterMalou skriver:

Jeg synes min mave er så langt nede i forhold til hvordan den var med Malou Selma, og nu det her.. Skal til lægen på tirsdag, hvis ikke jeg beslutter mig for at ringe til den imorgen.. Tror dog ikke jeg er ved og føde..

Ville nok ringe til FG for en sikkerhedsskyld... 

Anmeld

14. januar 2011

Pige2009

DatterMalou skriver:

Nej, mon dog, men ring alligevel. Selvom det måske ingenting er, kan det være rart at få vished

Anmeld

14. januar 2011

Multebær

Kan også (blot) være tegn på en blædebetændelse - nok rigtig godt at få det tjekket. 

Hvis blødningen er fra det andet hul  kan de være en lille hæmoride som også kan behandles

Anmeld

16. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Det er ikke en hæmoride, mon ikke jeg så ville opdage det..

Jeg var til tjek på sygehuset igår, der var heldigvis ikke noget fostervand der sev eller noget andet galt.. Men hold da op hun er blevet stor, hun ligger der inde og hiver i sit øre, trutter munden, sætter næsen i sky og er lige så elskværdig og dejlg som sin storesøster..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.