Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ih altså... nu har jeg lige læst det igen... må vi ikke vide hvem der har skrevet det? Synes simpelthen det er så smukt skrevet og får tårer i øjnene hver gang jeg læser det!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smukt!
Det er jo lige netop det ægte, rene og dybtfølte uendelige KÆRLIGHED, der er, der betyder alt, og som gør hele forskellen.
Smukt skrevet. Det rammer!
TbCp skriver: Ih altså... nu har jeg lige læst det igen... må vi ikke vide hvem der har skrevet det? Synes simpelthen det er så smukt skrevet og får tårer i øjnene hver gang jeg læser det!
Anonym skriver:
Det er så godt
Tak
Har altid skrevet meget af sådan noget, men har haltet lidt efter jeg blev mor
Anonym skriver: Der er ikke noget bedre en et lille barn der tonser rundt på sine små ben. Så fuld af liv og så fuld af glæde, ingen bekymringer i livet. Den største bekymring er måske om man må få pålægschokolade på sit morgenbrød eller om det bliver et sundt stykke pålæg i stedet for. Et lille barn der trods sine mors problemer og tristhed, stadig smiler og syntes mor er dejlig. Der stolt peger på sin mor når barnet møder andre mennesker og siger med det største stolthed i stemmen "min mor" Et lille barn der kravler op på sin mors skød når mor er trist og kigger mor i øjnene og gir en krammer og begynder at grine med sit sit dejlige barnegrin, så mor ikke kan lade være at grine med. Et barn der lyser hele vuggestuen op som en sol når mor træder ind af døren og råber glad som aldrig før "MOR" og fiser ned af sin stol, hen og tager sin mor i hånden og siger "kom mor, nu skal vi hjem"
Der er ikke noget bedre en et lille barn der tonser rundt på sine små ben. Så fuld af liv og så fuld af glæde, ingen bekymringer i livet. Den største bekymring er måske om man må få pålægschokolade på sit morgenbrød eller om det bliver et sundt stykke pålæg i stedet for.
Et lille barn der trods sine mors problemer og tristhed, stadig smiler og syntes mor er dejlig. Der stolt peger på sin mor når barnet møder andre mennesker og siger med det største stolthed i stemmen "min mor"
Et lille barn der kravler op på sin mors skød når mor er trist og kigger mor i øjnene og gir en krammer og begynder at grine med sit sit dejlige barnegrin, så mor ikke kan lade være at grine med.
Et barn der lyser hele vuggestuen op som en sol når mor træder ind af døren og råber glad som aldrig før "MOR" og fiser ned af sin stol, hen og tager sin mor i hånden og siger "kom mor, nu skal vi hjem"
hvor er det godt skrevet! og det er bare SÅ rigtigt!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128