Babytøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Mor010711

Hej alle sammen  Nu er der heldigvis ikke så længe til at vi (forhåbentlig) kender kønnet på vore lille bebs og så kunne jeg godt tænke mig at købe lidt tøj og forskelligt. Men hvad er jeres erfaringer mht. forhandlere. Det må meget gerne være forholdsvis billigt, men stadig gode og lækre ting de har (Vi er begge studerende lidt endnu). Så hvor skal vi gå hen for at gøre et kup?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

morethanperfect

Mor010711 skriver:

Hej alle sammen  Nu er der heldigvis ikke så længe til at vi (forhåbentlig) kender kønnet på vore lille bebs og så kunne jeg godt tænke mig at købe lidt tøj og forskelligt. Men hvad er jeres erfaringer mht. forhandlere. Det må meget gerne være forholdsvis billigt, men stadig gode og lækre ting de har (Vi er begge studerende lidt endnu). Så hvor skal vi gå hen for at gøre et kup?

Jeg har købt herinde og på trendsales .. Det kan helt sikkert godt betale sig

Anmeld

13. januar 2011

sofia88

H&M, der har jeg købt en del og er virkelig tilfreds. Godt tøj til billige penge.

Anmeld

13. januar 2011

svanen73

Mange online sites køre sale i øjebikket...du kan få body'er til 20,-

Et ? om at surfe rundt.

Anmeld

13. januar 2011

Mor010711

En del ting kommer vi til at købe brugt. Men vil altså også gerne have lidt nyt  Har kigget lidt rundt på nettet. Men jeg vil gerne mærke og røre og se det rigtigt. Det har jeg det altså bedst med. Men tak for så mange inputs så hurtigt   Flere forslag er velkomne 

Anmeld

13. januar 2011

Alexander&Lærke

Jeg vil anbefale krymmel.dk, de har sale for tiden inden deres nye kolliktion kommer her til feb. Men ellers har de altid en rodekasse med mange lækre ting i.

Syntes de har mange fede ting til både piger og drenge, jeg har selv en dreng på 3 og efterhånden har vi en del tøj derfra. Tøjet har en skøn kvalitet og holde efter vask.

Prøv at tage et kig om det kunne være noget

Anmeld

13. januar 2011

DianaM

Jeg var så heldig at købe en masse godt tøj meget billigt ved en kollega, men derudover har vi brugt meget at kigge på DBA og Gul og Gratis, hvor der er rigtig meget billigt tøj (også meget svingende kvalitet). Der har vi taget ud og kigge bunkerne igennem og finde det som var godt og passende.

Anmeld

13. januar 2011

Mor010711

Mette&Alexander skriver:

Jeg vil anbefale krymmel.dk, de har sale for tiden inden deres nye kolliktion kommer her til feb. Men ellers har de altid en rodekasse med mange lækre ting i.

Syntes de har mange fede ting til både piger og drenge, jeg har selv en dreng på 3 og efterhånden har vi en del tøj derfra. Tøjet har en skøn kvalitet og holde efter vask.

Prøv at tage et kig om det kunne være noget

HAHAH krymmel.COM Kom ind på noget fodboldgejl med dk hehe Men lurer da lige på det 

Anmeld

13. januar 2011

Mor010711

DianaM skriver:

Jeg var så heldig at købe en masse godt tøj meget billigt ved en kollega, men derudover har vi brugt meget at kigge på DBA og Gul og Gratis, hvor der er rigtig meget billigt tøj (også meget svingende kvalitet). Der har vi taget ud og kigge bunkerne igennem og finde det som var godt og passende.

Det var faktisk en rigtig god ide

Anmeld

13. januar 2011

Alexander&Lærke

Mor010711 skriver:

HAHAH krymmel.COM Kom ind på noget fodboldgejl med dk hehe Men lurer da lige på det 

ja det er rigtigt det er .com, godt du fandt ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.