Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Var til jordemor idag og baby har det godt... han vokser som han skal
Storebror var med og han syntes hjertelyd lød som en hest der red på vejen
Er i uge 29 og har kun taget 6 kg i det hele... tror ikke jeg tager de 35 kg på sidst(håber virkelig jeg kan holde det nede under 15kg)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det var da dejligt... Jeg er også ret glad for at jeg ikke har taget mere end ca. 5 kg på... så håber da også jeg kan holde det på et rimelig plan - det ville da gøre det nemmere i den anden ende...
Så nu er det bare at vente på at bebsen melder sin ankomst - men helst ikke før om 10 uger ca...
birthee skriver: Det var da dejligt... Jeg er også ret glad for at jeg ikke har taget mere end ca. 5 kg på... så håber da også jeg kan holde det på et rimelig plan - det ville da gøre det nemmere i den anden ende... Så nu er det bare at vente på at bebsen melder sin ankomst - men helst ikke før om 10 uger ca...
Den kære vægt... har bare frygtet som en sindsyg at jeg skulle blive som sidst det tog jo en eeeeeeeeeeeeevighed a få de 35 kg af... Og som om jeg så ikke fik strækmærker over helemaven lidt ned af lårne og lidt på brysterne.... så det er da positivt denne gang..... der kan IKKE være plads til at komme fllere strækmærker
majnr2 skriver: Den kære vægt... har bare frygtet som en sindsyg at jeg skulle blive som sidst det tog jo en eeeeeeeeeeeeevighed a få de 35 kg af... Og som om jeg så ikke fik strækmærker over helemaven lidt ned af lårne og lidt på brysterne.... så det er da positivt denne gang..... der kan IKKE være plads til at komme fllere strækmærker
Det er nok også noget af det jeg frygter - strækmærkerne... Jeg har heldigvis ikke fået nogle nye, men dem fra frederik er begyndt at melde sig på banen... men håber da ikke der kommer så vanvittig mange nye...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128