Jordemor gik godt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

majnr2

Var til jordemor idag og baby har det godt... han vokser som han skal

Storebror var med og han syntes hjertelyd lød som en hest der red på vejen

Er i uge 29 og har kun taget 6 kg i det hele... tror ikke jeg tager de 35 kg på sidst(håber virkelig jeg kan holde det nede under 15kg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

birthee

Det var da dejligt... Jeg er også ret glad for at jeg ikke har taget mere end ca. 5 kg på... så håber da også jeg kan holde det på et rimelig plan - det ville da gøre det nemmere i den anden ende...

Så nu er det bare at vente på at bebsen melder sin ankomst - men helst ikke før om 10 uger ca...

Anmeld

13. januar 2011

majnr2

birthee skriver:

Det var da dejligt... Jeg er også ret glad for at jeg ikke har taget mere end ca. 5 kg på... så håber da også jeg kan holde det på et rimelig plan - det ville da gøre det nemmere i den anden ende...

Så nu er det bare at vente på at bebsen melder sin ankomst - men helst ikke før om 10 uger ca...

Den kære vægt... har bare frygtet som en sindsyg at jeg skulle blive som sidst det tog jo en eeeeeeeeeeeeevighed a få de 35 kg af... Og som om jeg så ikke fik strækmærker over helemaven lidt ned af lårne og lidt på brysterne.... så det er da positivt denne gang..... der kan IKKE være plads til at komme fllere strækmærker

Anmeld

13. januar 2011

birthee

majnr2 skriver:

Den kære vægt... har bare frygtet som en sindsyg at jeg skulle blive som sidst det tog jo en eeeeeeeeeeeeevighed a få de 35 kg af... Og som om jeg så ikke fik strækmærker over helemaven lidt ned af lårne og lidt på brysterne.... så det er da positivt denne gang..... der kan IKKE være plads til at komme fllere strækmærker

Det er nok også noget af det jeg frygter - strækmærkerne... Jeg har heldigvis ikke fået nogle nye, men dem fra frederik er begyndt at melde sig på banen...  men håber da ikke der kommer så vanvittig mange nye...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.