Opdate på min veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Anonym trådstarter

Så fik jeg taget mig sammen til at ringe til min sp. Jeg fortalte hende det ting som jeg skrev herinde og andre ting.

Hun var rigtig glad for at jeg fortalte hende det, hun vil tager på besøg hos hende og se hvordan det går og snakke med hende om det ting jeg har fortalt hende.

Hun vil også selvfølgelig kører sagen længere så de jan får hjælp alle tre.

Nu er jeg lettet og har ikke dårlig samvitighed over at jeg ikke sagde noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Peanut

Anonym skriver:

Så fik jeg taget mig sammen til at ringe til min sp. Jeg fortalte hende det ting som jeg skrev herinde og andre ting.

Hun var rigtig glad for at jeg fortalte hende det, hun vil tager på besøg hos hende og se hvordan det går og snakke med hende om det ting jeg har fortalt hende.

Det ville måske være en god idé at poste et link til dit tidligere indlæg.. Det er ikke sikkert alle kan huske hvad du snakker om 

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Det ville måske være en god idé at poste et link til dit tidligere indlæg.. Det er ikke sikkert alle kan huske hvad du snakker om 

Sorry.

Jeg er ikke så go til at lægge link men prøver.

Her kommer den: https://www.baby.dk/debat/84083pi1/ordet-er-frit/mi n-veninde.aspx

Anmeld

13. januar 2011

Lillefe

Peanut skriver:

hehe ja jeg tænkte det samme....for jeg aner ikke hvad hun snakker om...

Anmeld

14. januar 2011

Peanut

Anonym skriver:

Det var godt at høre der bliver taget hånd om det 

Har du så kunne gøre det anonymt, så din veninde ikke ved det er dig?

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg sagde til sp at hun ikke skal sige noget at jeg har sagt det. Og hvis hun finder ud af det så er der ikke så meget at gøre. Det vigtigste er at barnet får det godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.