Vægt tab og dårligt humør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

ChatH

Ja så siger vægten minus 4,7 kilo og mandens siger minus 6,7 kilo. det er helt vildt og vi har det bare meget bedre.

Det er super nemt og der går lidt en sport i at spise det bedste mad uden så mange kalorier

Desværre har jeg lige en nedtur pt, egentlig kom det først efter jeg havde sendt den ansøgning afsted igår, pludselig kom det op i mig igen. Jeg tror slet ikke på mig elv, kan finde 1000 grunde til hvorfor jeg ikke skulle kunne bruges til at sælge børnetøj.

Kan mærke i min mave at det faktisk er noget jeg rigtig gerne vil og det at jeg intet hører fra dem gør mig i total dårlig humør. tanker som at jeg ikke er køn nok eller dygtig nok og så videre gør at jeg får overbevist mig selv om at jeg bare ikke kan bruges og det gør mig vildt ked af det

Manden siger bare jeg skal slappe af og give dem et par dage. ved det jo godt men tænker bare samtidig at hvis de virkelig kunne bruge mig så havde de ringet.

Mine teenage år var ligesådan jeg var total tyk og havde ingen selvtillid, det har dog være dæmpet ned længe men nu er det lige kommet tilbage i fuldt flor. PISSE LORT!!

Nåh bare galde udbrud fra mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

oo

jg vil bare sige, at jeg synes du er SÅ køn og jeg ville til enhver tid købe børnetøj af dig

jeg vil give din mand ret, giv det lige lidt tid, de samler nok bare ind og så ringer de rundt senere. jeg er helt overbevist om, at du hører fra dem!!!

Anmeld

13. januar 2011

sarahb

Du er smuk både indvendig og udvendig søde...
Giv dem nogle dage, de er ved at stable den nye kollektion på benene osv. Du hører helt sikkert fra dem...

Anmeld

13. januar 2011

ChatH

sarahb skriver:

Du er smuk både indvendig og udvendig søde...
Giv dem nogle dage, de er ved at stable den nye kollektion på benene osv. Du hører helt sikkert fra dem...

TAk søde...

HÅber og krydser stadig for at de vil ringe eller skrive jeg kan bruges. vil så gerne

Anmeld

13. januar 2011

ChatH

Tjuhl skriver:

jg vil bare sige, at jeg synes du er SÅ køn og jeg ville til enhver tid købe børnetøj af dig

jeg vil give din mand ret, giv det lige lidt tid, de samler nok bare ind og så ringer de rundt senere. jeg er helt overbevist om, at du hører fra dem!!!

Tak søde Trine ja inderst inde ved jeg jo godt de lige skal kigge det igennem, trænger bare til lidt optur for mig selv- og det var nok noget jeg ville være god til

Anmeld

13. januar 2011

anna-jonas

Først................kanon-flot med vægttabet. Hvor længe er det over??

Dernæst.................DU ER GOD NOK.

Knus Mette

Anmeld

14. januar 2011

JustAnotherName

Chatarina skriver:

Ja så siger vægten minus 4,7 kilo og mandens siger minus 6,7 kilo. det er helt vildt og vi har det bare meget bedre.

Det er super nemt og der går lidt en sport i at spise det bedste mad uden så mange kalorier

Desværre har jeg lige en nedtur pt, egentlig kom det først efter jeg havde sendt den ansøgning afsted igår, pludselig kom det op i mig igen. Jeg tror slet ikke på mig elv, kan finde 1000 grunde til hvorfor jeg ikke skulle kunne bruges til at sælge børnetøj.

Kan mærke i min mave at det faktisk er noget jeg rigtig gerne vil og det at jeg intet hører fra dem gør mig i total dårlig humør. tanker som at jeg ikke er køn nok eller dygtig nok og så videre gør at jeg får overbevist mig selv om at jeg bare ikke kan bruges og det gør mig vildt ked af det

Manden siger bare jeg skal slappe af og give dem et par dage. ved det jo godt men tænker bare samtidig at hvis de virkelig kunne bruge mig så havde de ringet.

Mine teenage år var ligesådan jeg var total tyk og havde ingen selvtillid, det har dog være dæmpet ned længe men nu er det lige kommet tilbage i fuldt flor. PISSE LORT!!

Nåh bare galde udbrud fra mig.

Altså nu har jeg mødt dig, mens du var SMUK "tyk" ...så smuk gravid!
Og du er en vildt køn pige. Det er ikke bare noget jeg siger for at muntre dig op - Jeg mener det virkelig.

Op med humøret søde, og ikke være så hård ved dig selv.

I øvrigt hænger de to ting slet ikke sammen .....det er kun i "din virkelighed"

Jeg håber for dig, at du får det. Men skulle det ikke lykkes i denne omgang, så skal du vide, at der intet PERSONLIGT er i det.

Du er dejlig, som du er, og smuk. Og det har intet med, hvad du kan eller ikke kan, og hvilke job du får eller ikke får.
Du har en masse godt at byde på !!!!  Og vær så ikke så hård mod dig selv

Anmeld

15. januar 2011

ChatH

JustAnotherName skriver:

Altså nu har jeg mødt dig, mens du var SMUK "tyk" ...så smuk gravid!
Og du er en vildt køn pige. Det er ikke bare noget jeg siger for at muntre dig op - Jeg mener det virkelig.

Op med humøret søde, og ikke være så hård ved dig selv.

I øvrigt hænger de to ting slet ikke sammen .....det er kun i "din virkelighed"

Jeg håber for dig, at du får det. Men skulle det ikke lykkes i denne omgang, så skal du vide, at der intet PERSONLIGT er i det.

Du er dejlig, som du er, og smuk. Og det har intet med, hvad du kan eller ikke kan, og hvilke job du får eller ikke får.
Du har en masse godt at byde på !!!!  Og vær så ikke så hård mod dig selv

TAk søde

Det går lidt bedre til trods for jeg intet har hørt, går nok stadig og håber på at høre fra dem

Men det ligger nok også i at de skulle have sendt billede med og jeg ligner sku en idiot på billederHåber til det sidste. og tak for dine ord- du er så skøn!!

Anmeld

15. januar 2011

ChatH

anna-jonas skriver:

Først................kanon-flot med vægttabet. Hvor længe er det over??

Dernæst.................DU ER GOD NOK.

Knus Mette

Tak mette, er også lidt stolt af vægttabet. vi startede begge to den 2. januar- så det er jo ikke ret lang tid

Og ja er vel god nok, prøver at overbevise mig selv om det dagligt, Håber at høre fra dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.