Skuffet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Holbæktrunten

Ja, selvom jeg var forberedt, blev jeg altså lidt skuffet da vi var til terminsscanning i morges.

Hvis min cyklus havde nået at indfinde sig efter p-pillestop, og var jeg ikke blevet gravid i 1. hug,  havde jeg været 9+1 i dag.

I stedet blev jeg kykket 14 dage tilbage, og er således bedømt til kun at være 7+1. Er SÅ skuffet. Havde virkelig håbet at lægens beregning havde passet, og jeg næsten var ude over den første kritiske periode - og forhåbentlig kvalme. Men æv, nej...

Til gengæld var det fantastisk at se det lillebitte hjerte stå og blinke deroppe på skærmen. Håber dælme den lille rullesteg bliver siddende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

marhemor

Kender godt den følelse... Jeg selv blev rykket 10 dage tilbage under min graviditet, og blev også lidt "skuffet", men det glemmer du hurtigt igen, når maven vokser sig stor og fin! Husk at nyd graviditeten!!

Anmeld

13. januar 2011

Holbæktrunten

Tak skal du have :0)

Jeg lover at nyde graviditeten på livet løs - når altså kvalmestadiet er overstået

Anmeld

14. januar 2011

Fenja09

Den følelse kan jeg sagtens sætte mig ind i - min læge har regnet ud at jeg er 6+5 henne, men alle andre terminsberegnere siger 7+5, så jeg venter sådan set også bare på at jeg er ude af den "kritiske periode" og de kan fortælle mig lidt mere præcist hvor langt jeg er henne  

Men ja, som der er skrevet, så er det vigtigt at vi nyder hver eneste dag uanset hvor langt vi er henne  selvom det kan være svært med kvalme meget af tiden hehe  

Anmeld

14. januar 2011

Sabina92

Min læge havde også regnet frem til jeg ville være 12+2 den dag jeg skulle til nakkefold, men det vidste jeg sig så at jeg var 15+1. Trods jeg fik en rigtig rigtig tidlig scanning, hvor man bare kunne se en sort prik.

Anmeld

14. januar 2011

FrkLarsen

Holbæktrunten skriver:

Ja, selvom jeg var forberedt, blev jeg altså lidt skuffet da vi var til terminsscanning i morges.

Hvis min cyklus havde nået at indfinde sig efter p-pillestop, og var jeg ikke blevet gravid i 1. hug,  havde jeg været 9+1 i dag.

I stedet blev jeg kykket 14 dage tilbage, og er således bedømt til kun at være 7+1. Er SÅ skuffet. Havde virkelig håbet at lægens beregning havde passet, og jeg næsten var ude over den første kritiske periode - og forhåbentlig kvalme. Men æv, nej...

Til gengæld var det fantastisk at se det lillebitte hjerte stå og blinke deroppe på skærmen. Håber dælme den lille rullesteg bliver siddende...

Kender også en følelse alt for godt! 

Jeg blev også rykket 14 dage tilbage da jeg var gravid, troede at jeg havde rundt de 12 uger over derfor var over risikozonen, men næææ nej, jeg var kun 10+5, så kender alt til den skuffelse. 

Nyd nu baby, nu har hende/ham 14 dage mere end forventet i maven, tiden skal nok flyve afsted alligevel  

P.s man kommer til at savne sin store gravide mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.