Bordeaux til drenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Thereseh

Karina84 skriver:

Altså vi har lige købt en Big star Supreme og vi syns den så ret meget mørkelilla ud, men på vores kvitering står der også bordeux... Vi venter os også en dreng  Syns den er meget mørk i farven, så det syns jeg ikke er noget problem

Det var pga. farven af der var 20% på den, da den farve er udgået i 2011 modellen (vores er en 2010 model). Vi syns ikke den var for tøset, jeg overvejede det lige hurtigt, men det syns kæresten ikke den var. Og så var vi bare ret vilde med den vogn, så ja, en lidt drenget rangle, stofble og sengetøj, så håber vi ikke folk er i tvivl

Forresten, hvor har I købt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

oo

altså...jeg er jo en strigle med den slags og jeg tænker altid: hvad er det HELT PRÆCIST folk er bange for ved at give drenge "pigefarver" og piger "drengefarver"?

hvad tror I der sker med knægten hvis han ligger i en bordeaux barnevogn????

JA SGU, du kan godt lægge din søn i den barnevogn du selv synes bedst om!!!

Anmeld

13. januar 2011

Thereseh

Tjuhl skriver:

altså...jeg er jo en strigle med den slags og jeg tænker altid: hvad er det HELT PRÆCIST folk er bange for ved at give drenge "pigefarver" og piger "drengefarver"?

Tak, SGU 

Anmeld

13. januar 2011

Karina84

Thereseh skriver:

Åh nej, udgår den ?? Dvs. jeg skal skynde mig at købe nu????

Jeg ved ikke hvor lang tid de har 2010 modellerne, men farven findes vist ikke på de nye modeller fik vi at vide. Vi købte den mellem jul og nytår, det er typisk der de sætter de "gamle" modeller ned. Vi købte vores i babysam, og de har da stadig udsalg, så måske i kan være heldige...

Vores står stadig derude, da vi var ude og handle med at par overtroiske forældre, men hold nu op jeg glæder mig til at få den hjem. Vi faldte pladask for den vogn og tja farven, den tænkte vi ikke så meget over tror jeg, men syns da den er ret fin

Anmeld

13. januar 2011

Karina84

Tjuhl skriver:

Anmeld

13. januar 2011

Marco2

Det med farverne tror jeg ikke altid folk ser.

Var en dag ude at gå med min datter i barnevognen. Hun havde lyserødt tøj på, lyserød "kyse" lyserødt sengetøj og en sut i munden der stod hendes navn på og alligevel spurgte folk om det var en dreng eller pige  eller "hvad hedder han?" Så enten lignede min datter en dreng helt vildt eller også ser folk ikke det vi tror de ser. 

AG

Anmeld

13. januar 2011

karina pigen

Thereseh skriver:

Syns I man kan købe en bordeaux barnevogn til en dreng? Jeg er HELT forelsket i denne Emmaljunga Edge, i bordeaux. 

Jeg tænker selv at man jo kan hænge mørkeblå stofble, og rangler osv ind i den...

Den er så pæææææææn. 

Som min dejlige kæreste siger:

Hvem siger at farven skal afspejle barnet der ligger i den, det er jo moren der skal kunne matche sit tøj til den. 

jeg venter selv en dreng og da jeg var ude og finde vores, så min mor den samme vogn og blev helt vild.. men jeg synes det er for tøset...

så vi valgte en sorthvid som begge køn kan bruge hvis vi nu får nr 2  os

Anmeld

13. januar 2011

Valle81

Thereseh skriver:

Syns I man kan købe en bordeaux barnevogn til en dreng? Jeg er HELT forelsket i denne Emmaljunga Edge, i bordeaux. 

Jeg tænker selv at man jo kan hænge mørkeblå stofble, og rangler osv ind i den...

Den er så pæææææææn. 

Hvem siger at farven skal afspejle barnet der ligger i den, det er jo moren der skal kunne matche sit tøj til den. 

Jég har stemt ja:0)

Jeg har lige stået og set på farven da vi i sidste uge var ude og købe tvillingevogn fra Emmaljunga - vi endte med denne farve - pro coffee:0)

Jeg synes ikke den er så bordaux - da den er meget dyb i farven - synes den er flotog slet ikke tøset:0)

Christina

Anmeld

13. januar 2011

oerbaek

Thereseh skriver:

Den er så pæææææææn. 

Jeg har stemt Ja, jeg har selv købt en rød barnevogn til min kommende dreng

Anmeld

13. januar 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

Jamen Trine! Hvad nu hvis han bliver bøsse?!?

Jeg synes det er en fin vogn og ville bruge den både til piger og drenge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.