dårlig samvitihed;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Anonym trådstarter

ja jeg får det så dårligt og dårligt samvitihed over for min søster hun har en sygsom og skal ha hjælp til og få børn! men jeg som meget ung fik en dejlig dreng han var ikk planlagt, også da jeg var vendtede ham hade jeg det så dårligt jeg stod med stor mave oppe på sygehuset den dag min søster fik avide hun hade den sygsom kan ikk stave til den alle siger til mig at jeg ikk skal ha dårlig samvitihed med det har jeg altså! bare se hvor meget hun elsker min søn og gir ham kærlighd når hun besøger os jeg går også meget med den tanke kan jeg mon flere børn eller var min søn var et held hvorfor skulle hun lige remmes af det ja ved ikk hvad jeg ville med det her indlæg hade bare brug for og komme ud af det..

knuz en som lige har haft sin søster i teletonen som fortæller at de skal betale for og få et og ku bare høre hvor trist hun var

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg forstår godt hovrdan du har det. Min søster brænder efter at få et barn, men det kommer ikke til at ske. Så hun er der 110% for min dreng, der elsker sin moster

Men du skal ikke have dårlig samvittighed - det forsvinder sygdommen ikke ved. Jeg ved godt det er svært, men nu er situationen bare sådan, og det er jo ikke din skyld hun skal have hjælp. Stør hende alt hvad du kan, og så kan du ikke gøre mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.