Jeg MÅ dele ham med jer tøser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Lunae

Tøser - jeg er den største fan af Mads Langer og må simpelthen dele det med jer! I vil ikke kunne leve uden hans dejlige rolige og kontrollerede stemme!

Tjek youtube og lyt til hans musik - han kan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Mullebergen

Lunae skriver:

Tøser - jeg er den største fan af Mads Langer og må simpelthen dele det med jer! I vil ikke kunne leve uden hans dejlige rolige og kontrollerede stemme!

Tjek youtube og lyt til hans musik - han kan noget

Han er intet mindre end fantastisk!

Jeg var til bryllup i sommer hvor han kom og spillede 5 numre (noget han normalt ikke gør) og det var fabelagtigt! Den lille mand spillede et rum på 120 mennesker op, alene med sin guitar, ingen mikrofon eller baggrundsmusik -FANTASTISK! 

Anmeld

13. januar 2011

Lunae

MatildeS skriver:

Han er intet mindre end fantastisk!

Jeg var til bryllup i sommer hvor han kom og spillede 5 numre (noget han normalt ikke gør) og det var fabelagtigt! Den lille mand spillede et rum på 120 mennesker op, alene med sin guitar, ingen mikrofon eller baggrundsmusik -FANTASTISK! 

Jeg vil også have ham til mit bryllup, men tvivler på at det sker jeg må nøjes med at nyde ham til koncerter i Århus - han er amazing

Anmeld

13. januar 2011

Mullebergen

Jeg vil også have ham til mit bryllup, men tvivler på at det sker jeg må nøjes med at nyde ham til koncerter i Århus - han er amazing

Det var også helt ekstraordinært og gommen har sikkert betalt en god slat penge for det 

Da han gik, sagde han: "Nå, jeg må hellere komme tilbage til svigermors fødselsdag, selvom det her er hyggeligere" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.