eyddis@gmail.com skriver:
Hej,
Ja så blev mn værste frygt bekræftet. Jeg har PCOS. ØVØV..
Har fået nogle piller jeg skal tage i 5 dage, som skulle hjælpe. Håber det hjælper, så der kommer nogle æg ud, som gynækologen sagde. Det hele så rigtig fint og rask ud. Der var æg, men de kan ikke komme ud. Han beskrev det lige som, når der er udsalg i magasin, så står der rigtig mange mennesker forat komme ind først, og så åbner dørene så og så styrter alle sammen ind på én gang, og så dannes der en prop, det samm sker med mine æg.
Håber på det bedste.
Nogen der har haft bivirkninger eller noget af sådan nogle piller (pergotime)
Hejsan...
Kan godt forstå at du siger ØV til at du har fået at vide at du har PCO, det har jeg også
Men men...Jeg er gravid nu i uge 7 og har også en datter på 7, så tag det bare helt roligt, det er IKKE en dødsdom, selv om det nogle gange kan føles sådan...
Ja, jeg tog Pergotmie 2. gange før jeg blev gravid, og havde ikke de store bivirkninger første gang, men anden gang var jeg en HEKS, jeg var møgiriteret på ALT og ALLE og skældte ud og var bare sur HELE tiden, var faktisk begymret for mig selv...Men jeg spurtge lægen om det, og han sagde at det er helt normalt, fordi at når man tager Pergotime gemmemgår man det sammen som en kvinde i overgangsalderen..
Men nu er det ikke sikkert at du vil få det sådan, men du skulle måske tale med din kæreste om det og advare ham, hvis det er du skulle blive sådan
Anmeld