feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. september 2008

Fam. Madsen

hey tøser

jeg har en syg dreng her hjemme han er meget snottet og har problemer med at få vejert når vi ligger ham ned så vi har lagt børger under senge i hovdetgæret, han er meget pylret og har 38,1 i feber.

nu kommer mit spørgsmål så, hvornår vil i ringe til lægen ang. feber.

min mand mener vi skal ringe nu og jeg mener ikke det er nødvendig. men nu vil jeg så lige høre nogen andre meninger:D

håber i vil hjælpe os her hjemme.

han spiser men ikke så meget som han plejer:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2008

MorCamilla

Har han drukket noget?? Hvis han ikke rigtig har det, så ville jeg også give lægen et kald....

God bedring med ham:)

Anmeld

14. september 2008

Fam. Madsen

han er kun 3½ mdr. så han får mælk, men han har ikke drukket noget vand eller kamillethe som jeg plejer og lave til ham...

Anmeld

14. september 2008

A.

ungmor2008 skriver:

han er kun 3½ mdr. så han får mælk, men han har ikke drukket noget vand eller kamillethe som jeg plejer og lave til ham...

hvis han har feber så skal hán har også vand udover mælk..men hvis han spiser og i er ikke sløv så skal i ikke være bekymret..men i må jo godt ringe til vægt lægen.. han vil alligevel sige at han ikke kan gøre noget men måske vil han kigge på den lille...har du prøvet give ham sukkervand??

Anmeld

14. september 2008

fam.4xc

Jeg ville se bort fra feberen så længe den ik er omkring 40... se i stedet på jeres barn.. er det sløvt, spiser det, vil det smile som det plejer osv... se efter om der kommer våde bleer og husk at feberen ik er noget slemt tegn men blot er kroppen der bekæmper sygdom. Ville selv kontakte læge hvis feberen kom over 39,5 eller den lille ændrede sit normale adfærd, men er I utrygge så gi lægen et ring :P

God bedring - kram Camilla der har lille mus med dårlig mave (H)

Anmeld

14. september 2008

sanne

Jeg vil ringe til lægen. Der er mange børn der har rs virus nu, og han kun er 3½ mdr. God bedring. knus sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.