Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg havde en seddel i min postkasse igår om at jeg kunne hente min pakke fra i dag af men jeg kan slet ikke finde den seddel. Hvad gør jeg? Jeg har ledt over alt og hvis jeg ikke finder den seddel inden for et par dage kan jeg så ikke få min pakke?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jo du kan godt hente den uden postsedlen, bare gå derop og sig du mener der skulle være kommet en pakke til dig, men at du ikke har modtaget pakkesedlen, så kigger de efter den.
tag evt legitimation med.
Gå ned på posthuset og sig, at du har fået den seddel, men ikke kan finde den. Du kan med stor sandsynlighed få udleveret pakken mod guldig legitimation Det har jeg gjort flere gange, hvor jeg enten har glemt sedlen eller den er blevet væk, no probs
Mange tak for jeres svar!!
Jeg var lige ved at køre mig selv helt op hehe
JulieE skriver: Gå ned på posthuset og sig, at du har fået den seddel, men ikke kan finde den. Du kan med stor sandsynlighed få udleveret pakken mod guldig legitimation Det har jeg gjort flere gange, hvor jeg enten har glemt sedlen eller den er blevet væk, no probs
Samme her
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128