Nogen der har forstand på QXL..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

PernilleB

Jeg fatter hat af QXL, er der nogle der kan hjælpe..??? Jeg har solgt en vare, og køber siger a hun har overført, men hvor er de overført til..?? kan hun se mit konto nr, eller bliver pengene sat ind på min konto på QXL, eller hvordan..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
PernilleB skriver:

Jeg fatter hat af QXL, er der nogle der kan hjælpe..??? Jeg har solgt en vare, og køber siger a hun har overført, men hvor er de overført til..?? kan hun se mit konto nr, eller bliver pengene sat ind på min konto på QXL, eller hvordan..??

Altså jeg plejer at få overført mine penge til min konto i banken, når jeg sælger via qxl.

Så lyder lidt mystiks at hun har overført dem. Medmindre at du i din "vinder" mail, som man sender til køber har anført det.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

13. januar 2011

PernilleB

numsefisk skriver:

Altså jeg plejer at få overført mine penge til min konto i banken, når jeg sælger via qxl.

Så lyder lidt mystiks at hun har overført dem. Medmindre at du i din "vinder" mail, som man sender til køber har anført det.

vi udvekslet mails gennem qxl... men penge hun skal batale mig, dem sætter hun da vel ikk ind på min qxl konto, vel..=??

Anmeld

13. januar 2011

Noneother

PernilleB skriver:

vi udvekslet mails gennem qxl... men penge hun skal batale mig, dem sætter hun da vel ikk ind på min qxl konto, vel..=??

Jeg brugte meget QXL på et tidspunkt. -Når hun har "vundet" en auktion får hun en mail indeholdende dine kontooplysninger.

Anmeld

13. januar 2011

PernilleB

Noneother skriver:

Jeg brugte meget QXL på et tidspunkt. -Når hun har "vundet" en auktion får hun en mail indeholdende dine kontooplysninger.

okay så...

Anmeld

13. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Altså hvis du har tilføjet din oplysninger til den vinder mail der automatisk bliver sendt ud til vinderen hver gang du har solgt noget, så har hun dit konto nr.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

13. januar 2011

Vingummien

PernilleB skriver:

Overfør først når du har pengene

Kommer til at tænke på dengang jeg oprettede profil derinde, anede ikke en disse om hvordan det fungere. Men en dag fik jeg en mail at jeg havde vundet en aktion med en bil :p så uden jeg havde vist det havde jeg simpelhen budt på en bil så det skulle jeg til at snakke mig ud af hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.