Insektnet hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

MIWULA

Ja manden og jeg havde købt et fint lyseblåt insektnet til barnevognen også havde vi fået et min mor havde fundet billigt i netto eller noget i den stil men de begge 2 er for små  Troede det var samme størrelser i alle. Vidste i godt det ikk var det?? Og hva er det så for nogle jeg skal købe? Vi har en emmaljunga barnevogn. OG nu tænker jeg om der så oz er forskel på regnslag eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

regalprime

Lyder underligt Troede bestemt også det ver one size. Hmm.

Anmeld

13. januar 2011

Marco2

Tror du ikke det er fordi du sætter det forkert på?

De er one-size …

AG

Anmeld

13. januar 2011

MIWULA

regalprime skriver:

Lyder underligt Troede bestemt også det ver one size. Hmm.

Ja det troede jeg også men åbenbart ikk.

Anmeld

13. januar 2011

MIWULA

Marco2 skriver:

Tror du ikke det er fordi du sætter det forkert på?

De er one-size …

AG

Nej det er desværre ikk derfor har prøvet flere gange på flere måder men de er stadig lige små nok. Jeg har heller aldrig set nogle fluenet der var så små.

Anmeld

13. januar 2011

SiLiMiMa

MIWULA skriver:

Ja manden og jeg havde købt et fint lyseblåt insektnet til barnevognen også havde vi fået et min mor havde fundet billigt i netto eller noget i den stil men de begge 2 er for små  Troede det var samme størrelser i alle. Vidste i godt det ikk var det?? Og hva er det så for nogle jeg skal købe? Vi har en emmaljunga barnevogn. OG nu tænker jeg om der så oz er forskel på regnslag eller??

har jeg også prøvet... tror det var fra kvickly... det var hvidt og lidt blankt i det..... det var alt for lille til vores emmaljunga.

Nu har jeg et med filtblomster på - tror det er fra babydan... det er dejlig stort!!

heise

Anmeld

13. januar 2011

MIWULA

Heise skriver:

har jeg også prøvet... tror det var fra kvickly... det var hvidt og lidt blankt i det..... det var alt for lille til vores emmaljunga.

Nu har jeg et med filtblomster på - tror det er fra babydan... det er dejlig stort!!

heise

Okey så jeg ikk den eneste.  Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.