parforhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

anjaditte

Jeg er meget i tvivl/vred/såret...jeg har kendt min mand snart i 9 år, og har snart 6 år bryllupsdag. Vi er desværre i en mere svær periode, hvor vi har skændes. Jeg elsker ham da stadigvæk men det er som om vi er i en livskrise.

Når vi bliver uvenner siger vi mange dumme ting, men han har sagt noget som har såret mig rigtigt meget, og kan ikke helt glemme det.

- du får aldrig børnene, da du er psyiske syg(borderline og depression

Jeg kan ikke helt glemme det, mon han har ret??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

regalprime

Det er bestemt ikk pæn sagt!!! Uvenner eller ej!!!

Men det er jo svært at svare på, kan kun sige at du skal blive ved med at tro på dig selv og kæmpe!!! Du får lige en KÆMPE

Anmeld

13. januar 2011

Carina1977

anjaditte skriver:

Jeg er meget i tvivl/vred/såret...jeg har kendt min mand snart i 9 år, og har snart 6 år bryllupsdag. Vi er desværre i en mere svær periode, hvor vi har skændes. Jeg elsker ham da stadigvæk men det er som om vi er i en livskrise.

Når vi bliver uvenner siger vi mange dumme ting, men han har sagt noget som har såret mig rigtigt meget, og kan ikke helt glemme det.

Åhh nej da....det var heller ikke en pæn kommentar at slynge ud i kampens hede

Jeg tror han har sagt det i vrede og ikke mente det i virkeligheden, men derfor er det stadig ikke i orden, at han siger sådan til dig.

Fordi du har en psykisk lidelse, gør da bestemt ikke dig til en dårlig mor...absolut ikke. Faktisk skal der utroligt meget til, før en mor ikke kan få lov til at have sine børn boende hos sig. Så prøv på at tage det lidt roligt med det...det er ikke noget du skal sidde og spekulere over, og slet ikke nu

Parforhold kan komme i en krise, og det er det jeg tror i er i lige nu. Måske var det en ide at i fik sat jer ned og talt ud om tingene. Der er ikke noget værre end at rende rundt og spekulere over en hel masse ting, hvis man i fred og ro kan få det løst. Nu ved jeg ikke hvor tit i skændes og hvor meget i får snakket ud om det.....men det er ikke altid at sådan noget ender med skilsmisse.

jeg ønsker dig det bedste

Anmeld

13. januar 2011

pussepige

anjaditte skriver:

Hey søde...

Først lige en kæmpe  til dig...

Bare fordi du er psykisk syg er ik ens betydning med at du er en dårlig mor eller at du ikke kunne få lov til at beholde børnene hvis det var.. Har selv haft den diagnose som dig og havde 2 børn alene dengang..

Men tag du dig en god snak med manden.. I kampens hede kan man sagtens komme til at sige nogle grimme ting. Lyder til i har brug for en rigtig god snak og måske noget voksentid.. Bio, middag eller sådan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.