Av. er det normalt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Sabina

Hej allesammen.

Nu har jeg haft de her smerter i 4 dages tid.
Er 15+4 henne. Jeg mærker næsten hele tiden en smerte der minder meget om, lige inden jeg er ved at få min mens.

Er det normalt, eller burde jeg ringe til lægen og få en tid?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

CA

Tror du det kan være ligament smerter? De skyldes, at livmoderen vokser helt vildt lige nu og trækker i de ledbånd der holder den fast. Prøv at læse om ligament smerter et sted og se om det er det? Ellers skader det jo aldrig at ringe til lægen. 

Anmeld

13. januar 2011

Sabina

Carina87 skriver:

Tror du det kan være ligament smerter? De skyldes, at livmoderen vokser helt vildt lige nu og trækker i de ledbånd der holder den fast. Prøv at læse om ligament smerter et sted og se om det er det? Ellers skader det jo aldrig at ringe til lægen. 

Jamen det havde jeg også tænkt på i starten. Men der står det ikke burde gøre så ondt. Det går ondt når trækker benene op under mig.

Jeg haader bare at ringe til lægen hele tiden

Anmeld

13. januar 2011

CA

Sabina skriver:

Jamen det havde jeg også tænkt på i starten. Men der står det ikke burde gøre så ondt. Det går ondt når trækker benene op under mig.

Jeg haader bare at ringe til lægen hele tiden

Hmm... Altså jeg ville tro det var ligamentsmerter, men hvis du er utryg er det bedre at ringe en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.