Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tror du det kan være ligament smerter? De skyldes, at livmoderen vokser helt vildt lige nu og trækker i de ledbånd der holder den fast. Prøv at læse om ligament smerter et sted og se om det er det? Ellers skader det jo aldrig at ringe til lægen.
Carina87 skriver: Tror du det kan være ligament smerter? De skyldes, at livmoderen vokser helt vildt lige nu og trækker i de ledbånd der holder den fast. Prøv at læse om ligament smerter et sted og se om det er det? Ellers skader det jo aldrig at ringe til lægen.
Sabina skriver: Jamen det havde jeg også tænkt på i starten. Men der står det ikke burde gøre så ondt. Det går ondt når trækker benene op under mig. Jeg haader bare at ringe til lægen hele tiden
Jamen det havde jeg også tænkt på i starten. Men der står det ikke burde gøre så ondt. Det går ondt når trækker benene op under mig. Jeg haader bare at ringe til lægen hele tiden
Hmm... Altså jeg ville tro det var ligamentsmerter, men hvis du er utryg er det bedre at ringe en gang for meget end en gang for lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128