Skal de være HELT feberfri for at sove ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

K&S

Hejsa

Jeg har brug for hjælp...! Anton blev vaccineret i går og har haft feber i nat, jeg tog hans temperatur klokken 2 i nat (38,9) og har så taget den her til morgen (37,8).

Må han godt sove ude, selvom han stadig har en lille smule feber?

Han har altid sovet ude i løbet af dagen, jeg kan slet ikke få ham til at sove herinde, hvis ikke det er for natten, så jeg frygter lidt at han slet ikke får sovet, hvis ikke han kan sove udenfor

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

L.J.L

K&S skriver:

Hejsa

Jeg har brug for hjælp...! Anton blev vaccineret i går og har haft feber i nat, jeg tog hans temperatur klokken 2 i nat (38,9) og har så taget den her til morgen (37,8).

Han har altid sovet ude i løbet af dagen, jeg kan slet ikke få ham til at sove herinde, hvis ikke det er for natten, så jeg frygter lidt at han slet ikke får sovet, hvis ikke han kan sove udenfor

Katja

Har præcis det samme problem herhjemme. Lauritz blev også vaccineret igår og har her til morgen feber, 38,2. Jeg har altid lagt ham ud selvom han har haft en smule feber, de har jo stadig godt af den friske luft.

Så længe du måske ikke klær ham så varmt som du plejer, selvfølger skal ører, hænder og fødder stadig være pakket godt ind. Lauritz har ikke sin flyverdragt på idag, men kun bukser og en dyne, sko, jakke, vanter og hue.

Og så tjek til ham lidt mere end du plejer, det skal nok gå

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

K&S skriver:

Hejsa

Katja

Jeg kan ikke se noget problem i at han sover ude.... Det er også godt med frisk luft når man har feber, bare du sørger for at der ikke er meget vind lige i hovedet på ham

Anmeld

13. januar 2011

K&S

linselouise skriver:

Har præcis det samme problem herhjemme. Lauritz blev også vaccineret igår og har her til morgen feber, 38,2. Jeg har altid lagt ham ud selvom han har haft en smule feber, de har jo stadig godt af den friske luft.

Så længe du måske ikke klær ham så varmt som du plejer, selvfølger skal ører, hænder og fødder stadig være pakket godt ind. Lauritz har ikke sin flyverdragt på idag, men kun bukser og en dyne, sko, jakke, vanter og hue.

Og så tjek til ham lidt mere end du plejer, det skal nok gå

Ih, hvor er jeg glad for dit svar...! Jeg vil straks lægge ham ud og sove

Anmeld

13. januar 2011

K&S

victoria2008 skriver:

Jeg kan ikke se noget problem i at han sover ude.... Det er også godt med frisk luft når man har feber, bare du sørger for at der ikke er meget vind lige i hovedet på ham

Tak tak

Anmeld

13. januar 2011

L.J.L

K&S skriver:

Ih, hvor er jeg glad for dit svar...! Jeg vil straks lægge ham ud og sove

God bedring til lillemanden

Anmeld

13. januar 2011

K&S

linselouise skriver:

God bedring til lillemanden

I lige måde

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

K&S skriver:

Tak tak

Min datter havde heldigvis ikke feber efter sine vacciner, så jeg har ikke været så plaget af det

Anmeld

13. januar 2011

malunte

Jeg ville helt sikkert også lægge ham ud, som du plejer. Så længe det er så lidt feber, og ikke mindst når du ved, at feberen skyldes vaccinationen, tror jeg bestemt ikke, der er noget problem i det.

Anmeld

13. januar 2011

Brams

K&S skriver:

Hejsa

Katja

Der skulle ikke være nogle problemer med at du lægger ham ud, du kan bare tjekke ham lidt oftere end du ellers ville

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.