hvorfor skal jeg være så nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Anonym trådstarter

jeg ved jo hva jeg skal igemmen.. det er 2 gang jeg skal ha fikset mine bryster, men for pokker jeg er nervøs denne gang.. hvorfor kan jeg ikke overbevidse mig selv om det ikke er så slemt. det er 1 døgn med smerter hvor jeg er så dopet at jeg allivel ikke mærker noget.

jeg bliver dårlig af narkosen og kaster op.. og hader bare at kaste op.. vil hellere atge 1000 klammme lorte bleer end kaste op..  og det værste er at efter 2 uger skal jeg være alene med ungerne.. for manden er blevet sendt 14 dage på kursus langt væk.. total fedt. og det kan ikke laves om... krise.. for må ikke løfte i 3-5 uger.. og med trunten der skal i dp hver dag.. dne store kan klare det meste selv.. men hvor er det bare ufedt.. og kan ikke få hjælp af familien da de ikke ved noget. og hellere ikke kommer til det..

prøver at være posetiv, men sq møg svært lige nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Barbamama

Kan FANME godt forstå du er nervøs. Jeg HADER også at kaste op, så jeg ville også være skræmt over at skulle vågne mega dårlig op efter sådan en omgang. Jeg tror heller ikke jeg tør når det kommer til stykket!

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Kan FANME godt forstå du er nervøs. Jeg HADER også at kaste op, så jeg ville også være skræmt over at skulle vågne mega dårlig op efter sådan en omgang. Jeg tror heller ikke jeg tør når det kommer til stykket!

ber denne gang om nogle flere piller mod kvalmen allerede inden.. og ha sprøjten klar med noget der skulle gøre kvalmen forsvandt.. sidst fik jeg den først efter jeg var begyndt at kaste op. men er heldivis den første der skal til. så mon ikke hun har noget mere tid til at lytte til mig...  om 2 døgn er det slut.. puha..

Anmeld

15. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Jeg ville nok få operationen rykket så det passede med at manden var hjemme:0) så er der een ting mindre at spekulere på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.