Lina kommer MEGET sjældent ind i vores seng - men sent i aftes efter vi var faldet i søvn vågnede hun og var ked - og fik lov at komme ind til moar og ligge, hvor vi meget hurtigt faldt i søvn igen. Kl. 01.00 vågner jeg ved, at hun græder, men hun ligger ikke ved siden af mig
eller nogle andre steder i sengen 
hun græder stadig, jeg kigger på gulvet ved siden af min seng, der ligger hendes dyne, men Lina er der ikke - hverken over eller under dynen 

jeg får sagt "Hvor fanden er Lina henne" og Pelle springer op og tænder lyset, og vi kan bare INGEN steder se hende og hun græder bare mere og mere 

så finder vi ud af, at hun ligger MIDT UNDER(!!!!!) vores seng - som i så langt inde, at jeg skal strække min arm helt for at nå hende 

jeg får hende hevet ud og skal da lige love for, at hun er en meget meget forvirret og bange lille pige! Men heldigvis er hun hurtigt trøstet... og hun falder også hurtigt i søvn igen. Jeg lå til gengæld vågen LÆNGE - for mage til adrenalin-kick skal jeg da lede længe efter! Jeg vågnede en enkelt gang mere i løbet af natten ved, at hun pludselig sagde noget og stod op ved siden af sengen...men hun var bestemt ikke vågen! Der skal gå LANG tid før hun får lov at komme i juniorseng 

Det var virkelig en syret oplevelse! Men næste gang hun er væk midt om natten, så ved jeg da, hvor jeg skal kigge
selvom jeg stadig ikke helt forstår, hvordan hun var kommet derned, eller hvor længe hun lå der, før hun vågnede og var ked 
Anmeld