Gråd ved aflevering i dagpleje :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Isabeau

Hej!

De sidste 3 dage har Stella grædt, når jeg har afleveret hende i dagplejen. Havde troet, det var fordi hun var træt, men idag fik hun en lille halv time inden vi kørte, og hun græd stadig da afleverede hende. Hun blir´ afleveret til kl. 9.00, og stod i dag op kl. 6.00. De andre dage har hun sovet til kl. 7.00 ca. og så fået en lur ovre i dagplejen.

Hvorfor skal jeg ha´ det døj med hende hver gang? Hun vil bare ikke slippe mig, når jeg skal gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Aves..

Isabeau skriver:

Hej!

De sidste 3 dage har Stella grædt, når jeg har afleveret hende i dagplejen. Havde troet, det var fordi hun var træt, men idag fik hun en lille halv time inden vi kørte, og hun græd stadig da afleverede hende. Hun blir´ afleveret til kl. 9.00, og stod i dag op kl. 6.00. De andre dage har hun sovet til kl. 7.00 ca. og så fået en lur ovre i dagplejen.

Hvorfor skal jeg ha´ det døj med hende hver gang? Hun vil bare ikke slippe mig, når jeg skal gå

Næ, det er jo klart hun ikke vil det...og jo egentlig ret sundt at hun signalerer at det har hun ikke lyst til og at hun hellere vil være ved dig...egentlig synes jeg det ville være mere bekymrende hvis børn aldrig sagde fra og viste de ikke ville det de skulle...det er jo ikke det samme som at hun har det skidt hos dp, men hun vil da hellere være ved dig, heldigvis. at sige farvel er aldrig rart.

Nogle græder tit, andre i perioder, sådan tror jeg det er. Mine har heller aldrig været rigtig glade for at blive afleveret og er det egentlig stadig ikke, men jeg ved de har det godt, trods det de ikke er så vilde med at sige farvel.

Anmeld

13. januar 2011

Isabeau

Avie skriver:

Næ, det er jo klart hun ikke vil det...og jo egentlig ret sundt at hun signalerer at det har hun ikke lyst til og at hun hellere vil være ved dig...egentlig synes jeg det ville være mere bekymrende hvis børn aldrig sagde fra og viste de ikke ville det de skulle...det er jo ikke det samme som at hun har det skidt hos dp, men hun vil da hellere være ved dig, heldigvis. at sige farvel er aldrig rart.

Nogle græder tit, andre i perioder, sådan tror jeg det er. Mine har heller aldrig været rigtig glade for at blive afleveret og er det egentlig stadig ikke, men jeg ved de har det godt, trods det de ikke er så vilde med at sige farvel.

Har snakket med dagplejeren om det, og hun siger, det  kun er i små 5 min., Stella græder. Så sætter de sig ned og får formiddagsmad og går så igang med og lege

Anmeld

13. januar 2011

Aves..

Isabeau skriver:

Har snakket med dagplejeren om det, og hun siger, det  kun er i små 5 min., Stella græder. Så sætter de sig ned og får formiddagsmad og går så igang med og lege

præcis...tror som ikke de græder mere, men måske mindre..

Anmeld

14. januar 2011

Isabeau

Avie skriver:

præcis...tror som ikke de græder mere, men måske mindre..

Sådan! Endelig en dag hvor Stella ikke græd, da jeg afleverede hende

Anmeld

14. januar 2011

Maja88

hvor gammel er hun

Anmeld

14. januar 2011

eElak

Det er helt normalt at de har perioder hvor de græder når de bliver afleveret...

Min søn startede med at være ked, har haft en lang periode hvor han ikke havde tid til at sige farvel, og nu er han ked igen.

Det er en reaktion på at han har haft ferie, og så også det at jeg er blevet alene med ham. SÅ er det skiftende med hvor han skal være i forhold til samvær.

Men han stopper med at græde højst 2 min efter jeg er gået - indimellem hører jeg han stopper imens døren lukkes.

Det værste er når han græder når jeg kommer for at hente ham... At han ikke vil med hjem... Den er sværere at sluge, synes jeg, for synes da ikke at jeg er ond..
men det er igen reaktion på skiftet...

Anmeld

14. januar 2011

Mumto3

Isabeau skriver:

Hej!

Fordi hun elsker dig og fordi hun har lyst til at være sammen med dig. Derfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.