bObles møbler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.504 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Barbamama

Er der nogen der ved om de er på Januar udsalg nogen steder. Vil vildt gerne have krokodillen. Jeg synes bare 699 er mange penge....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Mor til matilde og gustav

tror desværre ikk du kan finde dem på udsalg, sorry;-)men kan fortælle at de er super gode og alle pengene værd;-)

Anmeld

14. januar 2011

Barbamama

Mor til lille Matilde skriver:

tror desværre ikk du kan finde dem på udsalg, sorry;-)men kan fortælle at de er super gode og alle pengene værd;-)

Ja det tænkte jeg nok. Det var et forsøg værd!

Anmeld

14. januar 2011

Mi

Jeg købte mine ved legeskabet. De har ind i mellem tilbud på dem. Krokodillen kostede 570kr og elefanten 599. Ellers så søg på dba og guloggratis. Der er en som forhandler dem til samme pris som jeg gav.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

14. januar 2011

lisbethita

michella80 skriver:

Er der nogen der ved om de er på Januar udsalg nogen steder. Vil vildt gerne have krokodillen. Jeg synes bare 699 er mange penge....

Hold øje på nettet. Jeg har set dem på 30% udsalg. Kan bare ikke huske hvor??? De er sjældent - men dog engang i mellem på udsalg.

GOD JAGT!

Anmeld

14. januar 2011

Barbamama

lisbethita skriver:

Hold øje på nettet. Jeg har set dem på 30% udsalg. Kan bare ikke huske hvor??? De er sjældent - men dog engang i mellem på udsalg.

GOD JAGT!

He he jeg HAR googlet det, men jeg har ikke fundet dem på tilbud nogen steder... Men tak

Anmeld

14. januar 2011

Barbamama

MarianneSonne skriver:

Jeg købte mine ved legeskabet. De har ind i mellem tilbud på dem. Krokodillen kostede 570kr og elefanten 599. Ellers så søg på dba og guloggratis. Der er en som forhandler dem til samme pris som jeg gav.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Okay. Super!!! Tak

Anmeld

14. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Jeg er i samme båd som dig. 

Vil også gerne have dillen herhjem til, men har kun kunne finde de andre på tilbud

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

14. januar 2011

signe.

trendsales.dk

Anmeld

15. januar 2011

lisbethita

michella80 skriver:

He he jeg HAR googlet det, men jeg har ikke fundet dem på tilbud nogen steder... Men tak

Jeg skal nok skrive, hvis jeg falder over den på tilbud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.