Frisør hårvask?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.122 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Anonym trådstarter

Det er måske et underligt spørgsmål, men jeg skal til frisør i morgen for første gang i meget lang tid, og kommer helt i tvivl om hvorvidt man skal have vasket håret hjemmefra eller om de gør det derhenne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Det er måske et underligt spørgsmål, men jeg skal til frisør i morgen for første gang i meget lang tid, og kommer helt i tvivl om hvorvidt man skal have vasket håret hjemmefra eller om de gør det derhenne?

Det er vist meget forskelligt!!

Da jeg var maler, tog jeg tit til frisør lige efter arbejde, og der vaskede de det ik  nødvendigvis.. Så mon ik det er lige meget, hvis du ik har tid!?

Stine og Lisa.

Anmeld

13. januar 2011

Vingummien

Du skal ikke have det vasket inden. Men kan godt ske de ikke vasker det efter du er færdig osv. Kommer også an på hvor meget de skal klippe. Og hvis det skal farves skal du i hvert fald ikke vaske det

Der hvor jeg bliver klippet, og for tiden er det som regl spidser og mit pandehår. Og der sprayer de lidt vand på og når de har klippet, vasker de det, og så tjekker de det lige for at se om det er ok.

Elsker når de vasker håret er så behageligt

Anmeld

13. januar 2011

majnr2

Jeg er frisør og mener bestem at en vask skal følge med i prisen, men det er ´desværre ikke alle steder.

Skal det kun klippes???

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

Du skal ikke have det vasket inden. Men kan godt ske de ikke vasker det efter du er færdig osv. Kommer også an på hvor meget de skal klippe. Og hvis det skal farves skal du i hvert fald ikke vaske det

Der hvor jeg bliver klippet, og for tiden er det som regl spidser og mit pandehår. Og der sprayer de lidt vand på og når de har klippet, vasker de det, og så tjekker de det lige for at se om det er ok.

Elsker når de vasker håret er så behageligt

Ja, det er super dejligt når de gør det.. Så må jeg bare betale ekstra hvis det ikke er inkluderet

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

majnr2 skriver:

Jeg er frisør og mener bestem at en vask skal følge med i prisen, men det er ´desværre ikke alle steder.

Skal det kun klippes???

Ja det skal kun klippes. Krydser fingre for at jeg får en vask med

Anmeld

13. januar 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Ja, det er super dejligt når de gør det.. Så må jeg bare betale ekstra hvis det ikke er inkluderet

He he ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.