...men nu er ENDELIG overstået - eksamenerne! Eller det vil sige, jeg ved faktisk ikke, om de godt nok er overståede, da der først kommer svar på de skriftlige eksamener efter d. 10. februar (

), så der skal jeg virkelig væbne mig med tålmodighed! Jeg var til eksamen onsdag og fredag i sidste uge og i denne uge har jeg været afsted mandag og onsdag - den sidste var mundtligt forsvar af den opgave, vi knoklede bagdelen ud af bukserne med i december måned - og vi fik et 10-tal alle fire
SÅ skønt!!!! Det er nu en dejlig karakter at have på sit sidste projekt inden specialet 
Vi har bare knoklet hele familien for at få det hele til at hænge sammen! Jeg læste i alle dage mellem jul og nytår minimum 8 timer om dagen - det samme gjorde jeg her i weekenden og dagene mellem eksamenerne (hvor jeg sad i Århus sammen med studiegruppen...hvilket vil sige, at jeg var afsted 10 timer om dagen)! Så det er dælme ikke meget, jeg har sat til min familie i de sidste 3-4 uger - idag er jeg bare godt gammeldags udmattet! Og kan faktisk slet ikke finde ud af hvad jeg skal - kan heller ikke rigtig finde ud af at slappe af...så nu endte jeg her foran skærmen, for det var ligesom kompromiset mellem at lave noget og ikke at lave noget 
Jeg har læst med på jeres indlæg så vil lige ønske alle de syge GOD BEDRING,
Til Michellas: Altså Casper må se at komme ind i kampen
- hvis han ikke kan styre Carla, når hun er 1½, hvordan går det så ikke, når hun er 15 
Til Trine: en milliard TAK for invitationen til fejring af jeres smukke Solbær, men er bange for, at økonomien ikke tillader en Kbh-tur mere (vi skal også derover den sidste weekend i januar)...men NØØØJ hvor ville jeg bare gerne se jer allesammen!!!!!! Og til dit andet indlæg. Havde ikke den fjerneste idé om, at I havde det så svært ude i den fynske skov. Jeg håber håber håber, at din store mand får ringet til SP og får snakket det hele igennem og får nogle redskaber, for det må være forfærdeligt at have det sådan. Derudover kan jeg ikke sige noget klogt udover det, Mette den kloge kvinde fik skrevet!
Til Fie: jeg er ked af, at din mor på den måde har smidt sine børnebørn ud af sit liv...men som de andre var inde på, så må det være hendes tab!
Til Kitty: Du er smuk med smuk på med din fiiiiine mave i den smukke færøske natur
åh suk, man kan jo blive helt misundelig 
Til Mette: Lortelæger!! Håber I har fået mere svar om Jonas. Og hvordan har han det din store dreng?
Mon der er nogle, jeg har glemt? Det er der sikkert...men altså, har fulgt med herinde, og glæder mig til igen at kunne være aktiv. Forude venter specialet - vi har første vejledermøde på det om præcis en uge. Det skal bestemt nok blive spændende at komme igang!