Mens smerter og brunt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.025 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg er rimelig nygravid og er i dag 4+7.. jeg testede positivt med en fin mørk streg i søndags (2 dage over tid) men har indtil nu ikke haft symptomer på graviditet.

Her til morgen var der så noget brunligt udflåd og jeg kan så småt begynde at fornemme en mens agtig murren i maven. Er det normalt med det brunlige udflåd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Nynne88

Hmm.. ved ikke om det er normalt, men der er mange som bløder lidt i de første tre måneder. Jeg er 6+6 og har også haft lidt brunt udflåd. Men jeg har været til lægen og blive tjekket.

Ring til lægen i dag og prøv at hør hvad de siger. Det behøver ikke at være noget skidt, men det kan det desværre også være.

Håber det bedste for dig.

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

slet ik andre?

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Jeg er rimelig nygravid og er i dag 4+7.. jeg testede positivt med en fin mørk streg i søndags (2 dage over tid) men har indtil nu ikke haft symptomer på graviditet.

Her til morgen var der så noget brunligt udflåd og jeg kan så småt begynde at fornemme en mens agtig murren i maven. Er det normalt med det brunlige udflåd?

Det er meget normalt at der kommer noget uflåd omkring det tidspunkt, hvor man skulle have haft sin mens på, så det skal du ikke være nervøs for, kun hvis du på samme tid også har mange smerter

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Det er meget normalt at der kommer noget uflåd omkring det tidspunkt, hvor man skulle have haft sin mens på, så det skal du ikke være nervøs for, kun hvis du på samme tid også har mange smerter

Jamen min mens sku være kommet i fredags og der testede jeg også positivt.. så det er jo snart 1 uge siden.. Mens smerterne er dog gået lidt i sig selv igen og udflåden har ikke rigtig udviklet sig til mere i løbet af dagen.

Men tak for svar

Anmeld

13. januar 2011

Mor010711

Jeg havde selv i en længere periode smerter der mindede om inden jeg normalt skulle have min mens. Og har også læst mig frem til at det skulle være helt normalt.

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Jamen min mens sku være kommet i fredags og der testede jeg også positivt.. så det er jo snart 1 uge siden.. Mens smerterne er dog gået lidt i sig selv igen og udflåden har ikke rigtig udviklet sig til mere i løbet af dagen.

Men tak for svar

Jeg havde ingen udflåd overhovedet i min første graviditet, men i den her graviditet havde jeg noget da jeg var 5-6 uger henne, så det er ikke noget af betydning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.