Anonym skriver:
Hej piger..
Min veninde er nybagt mor. Hun er så heldig at have et barn der skriger meget og jeg kan mærke hvor meget det frustere hende 
Jeg tager hen til hende i løbet af de næste dage,for jeg føler hun har brug for min hjælp. Jeg talte tlf med hende tidligere i dag mens hendes barn sov til middag. Barnet sov 2 timer uden jeg kunne høre noget i tlfen, foruden hun gav barnet sutten en enkelt gang. Kort inden vi topper 2 timers samtale vågnet barnet. Min veninde virker frusteret. Hun går dog straks ind til ham! 
Kort efter laver hun en flaske og giver barnet flasken støttene på en pude i sengen. Hun går derefter ud og tænder en smøg. Alt imens jeg har hende i røret skriger barnet. Jeg siger det lyder som om barnet kalder. Hun svarede at barnet bare var træt og sur. Men barnet var jo lige vågnet 
Hun gik så derind og så at flasken var smuttet fra barnets mund og ned ved siden af barnet hvilket forklare skrigeriet. Barnet kaldte faktisk. Nu sidder jeg her og spekulere lidt over hvordan jeg hjælper hende bedst.
Jeg tror hun har hvad der skal til for at blive en god mor,og jeg vil støtte hende bedst muligt!!
Hvad vil i råde mig til at videregive af råd til hende til hende..?
Mange aftenknuser fra annonanno
Hejsa:0)
Jeg synes du skulle tage en snak med hende ud fra det du oplevede i tlf,og at du er bekymret for både hende og hendes lille barn.
Nu står der hun er nybagt og går ud fra barnet ikke er ret gammelt???
Jeg villevirkelig sige til hende at det ikke er hverken hendes eller barnets skyld at det græder. At små børn oftest græder når de lie vågner - for hvordan skal de elelrssige de er vågnet - og når etbarn har soveti 2 timer - så har det altså sovet læææææææænge - mange børn power napper 15-20 min af gange dagen igennem - så selv om hun har en der grædermeget - så har hun jo en der sover godt:0)
Læg vægt på det positive.
Dernæst så kan en nyfødt IKKE spise selv - og alle steder man kan læse - så bliver det som at lade sit barn selv spise sin flaske betegnet som omsorgssvigt - ved godt det er ethårdt ord at skrive - men det er sandt. Og især en nyfødt - jeg fik faktisk så ondt i maven af at læse det............

Synes DU er forpligtet til at snakke med din veninde omkring det - da du jo taler for det lille barn - som ikke bliver hørt - og hjælper detikke - så måske kontakte hendes sp eller hendes mor eller noget.
Håber du kan finde ud af noget.
Ville ønske jeg kunne skrive 2547113634 guldkorn til dig.
Christina